Wednesday, April 24, 2013

Semalam HADI AWANG Tuduh Ada Calon PKR "Umpama" Syaitan ... RUPA-RUPANYA HADI TERLUPA, DIA SENDIRI JUGA DAH DEKAT-DEKAT MENJADI SYAITAN BISU ...

Kepada semua orang Islam yang akan menjadi pengundi di pilihanraya kali ke 13 pada tahun ini (minggu depan), ingatlah bahawa apa yang kamu akan undi itu akan menjadi pemimpin kamu seandainya jumlah undi yang dikira selepas itu (dicampurkan dengan undi subahat kamu) mengatasi undi pihak yang satu lagi.

Dan anda perlu ingat sebelum mengundi, bahawa PAS , PKR dan DAP masih memegang teguh pendirian untuk MEMBENARKAN KALIMAH ALLAH digunakan oleh Kristian dengan termetrainya perjanjian seperti di dalam bukti nyata video di bawah :

Sehingga hari ini , Hadi Awang TIDAK MENARIK BALIK persetujuan yang dibuatnya bersama Anwar PKR dan Lim Kit Siang DAP , yakni sama-sama bersekutu dalam menyetujui KALIMAH ALLAH BOLEH DIGUNAKAN OLEH ORANG KRISTIAN DI MALAYSIA DI DALAM BIBLE !!!

Oleh yang demikian, jika anda mengundi PAS ataupun PKR ataupun DAP, anda secara automatik bersubahat secara langsung untuk membenarkan Kristian menggunakan Kalimah Allah di dalam Bible dan ianya amat jauh berbeza pendapat daripada para Ulama di Malaysia, Ilmuan termasuklah keputusan Majlis/Dewan Ulama PAS sendiri !!!

Itupun sehingga kini, HADI masih tidak menarik balik persetujuannya yang dibuat bersama PKR & DAP di dalam video di atas ...



Wahai Pengundi yang budiman,
Janganlah kita menjadi manusia tidak berakal. Jangan kita menyokong sesuatu yang boleh menjahanamkan masa depan aqidah anak-anak cucu kita sendiri !!



UNDILAH
BARISAN NASIONAL !

DEMI MEMPERTAHANKAN KALIMAH ALLAH
HANYA KHAS UNTUK ORANG ISLAM DI MALAYSIA
SAHAJA
(AGAR KALIMAH INI TIDAK DIPERMAIN-MAINKAN)



AloQStaQ
RABU
8.02 Pagi
24 APRIL 2013

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP