Friday, September 7, 2012

Rang Undang-Undang HUDUD Versi UMNO/BN ... InsyaAllah !! Kalau Benar Bagai Dikata ... BESTNYA !! BESTNYA KALAU IA BETOI !!

Aku tak mau kata apa-apa sangat ... Tapi selama ini aku sentiasa berdoa akan wujudnya perkara ini - dan kalaulah ianya berita soheh dan benar. Alngkah Indahnya ! ALOQSTAQBLOG 101% SOKONG HUDUD !

Tapi bukan Hudud PAS yang hanya terkena kepada Orang Islam. HUDUD adalah untuk semua orang tak kira Islam mahupun Kafir.

Sama-sama kita doakan HUDUD akan terlaksana di Malaysia.

Aminnnn Ya Robbal Alaminnn ! ...



AloQStaQ
Jumaat
07 September 2012
1:11 Ptg

7 komen:

Anonymous September 7, 2012 at 1:19 PM  

Ha Ha ADMIN Mimpi ! Bodoh umngok !

Anonymous September 7, 2012 at 1:24 PM  

aku suka jika umno dan pas sama-sama duduk dan bincang pasal hudud ni. sebab dap , Mca, Mic & Pkr memang pun tak mahu hudud sejak azali lagi.

maka pendekatan pro aktif perlu di ambil oleh pas & umno untuk bersama-sama bersatu menjalankan hukum Allah ini.

aku sokong umno bentangkan RUU HUDUD ! Hidup Islam. Hidup Melayu.


info: Aku orang PAS tegar.

Anonymous September 7, 2012 at 1:35 PM  

PAS a.k.a parti ajaran sesat a.k.a parti angguk sahaja...wakakakakaka

Anonymous September 7, 2012 at 2:44 PM  

Pas dah bersembur air liur puluhan tahun nk buat hudud tp abuk pun tak nampak...kosong

jika umno yg dikatakan tolak islam, tak islam malah dikafirkan oleh Pas bertahun lamanya tp dapat buat sesuatu tentang hudud... maka Pas memang betul2 lah parti sampah, ularmak sampah..jual islam utk nak dapatkan kuasa dan jawatan..

Pas semakin songsang

Anonymous September 7, 2012 at 2:57 PM  

Aku setuju sangat kalau rang undang2 hudud tu dibuat atas nama Islam bukan atas nama PAS!!!
PAS bukan berjuang untuk agama pun!!!
Kalau dah perjuangan setakat ke tahap Putrajaya tu...baik bungkus tikar bantallah....gilah berguru ke Gua Musang ke Bukit Panau ke...

Anonymous September 7, 2012 at 3:29 PM  

bukan saja pas dan umno bagi membincang pekera besar ini,panggil semua ulamak-ulamak dan cerdikawan Islam dalam Malaysia duduk roung table berbincang jika boleh panggil juga ulamak negara-negara jiran untuk mencari satu cara yang boleh diterim oleh semua.biar sekiranya boleh terdiri dari pada semua bangsa yang menganut Agama Islam.biar mereka ini betul-betul intelek,jangan panggil manusia yang apabila habis sembayang maki hamun sesama islam.orang macam ini bukan sembayang.

Anonymous September 9, 2012 at 2:21 AM  

anon 1.19 pm..asl gelabah bro.takot ke..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP