Sunday, September 16, 2012

16 September : TARIKH KERAMAT ANWAR PENIPU BESAQ !!!

Selamat Menyambut Hari Malaysia ke - 49, khas untuk semua Rakyat Malaysia di Semenanjung & Sabah serta Sarawak !

Kita janganlah lupa walaupun pada tarikh ini 49 tahun dahulu negara kita telah menempa sejarah dengan penubuhan Malaysia, tetapi JANGAN LUPA JUGA bahawa tarikh 16 September juga adalah tarikh yang begitu signifikan dengan Anwar Ibrahim yang ternyata berjaya membohongi Rakyat Malaysia untuk mengambil alih kepimpinan negara (ketika itu PM Abdullah Ahmad Badawi)

Pada tarikh ini, Anwar pernah mengakui bahawa ramai MP Barisan Nasional akan MELOMPAT PARTI dan akan join PAKATAN RAKYAT membentuk Kerajaan dan si penipu besar ini juga sanggup melibatkan nama DYMM YDP AGONG yang dikatakan telah bersedia untuk menerima kunjungannya untuk mengangkat sumpah sebagai Perdana Menteri Malaysia ke-6 !! Ha Ha Ha !! ANDA INGAT LAGI SEMUA ITU ?? (Sila Tonton Video Untuk kembalikan nostalgia tersebut ...)


Waktu itu, hampir separuh daripada Rakyat Malaysia percaya auta Anwar Ibrahim. Sehinggalah Pembohongan 16 September itu senyap dengan sendirinya.

Ternyata, Anwar si Penipu itu berjaya melalui satu sesi membohongi rakyat Malaysia dengan lancar, puak-puak penyokongnya terus-terusan percaya kepada Anwar dan terus memberikan sokongan kepada si pembohong besar ini hingga sekarang ... terus diperbodohkan. Khasnya Mursyidul Am PAS, Presiden PAS dan Pemimpin Atasan DAP ! SEMUANYA BODOH !

Kita semua masih ingat , kejadian 'mengejar' MP Barisan Nasional sehingga ke Taiwan ...

Tapi, semua itu amat mudah dilupakan oleh penyokong PR dengan mudah. Mereka kembali diperbodohkan sehingga sekarang! Itulah Anwar Ibrahim, seorang yang AMAT-AMAT BIJAK BERBOHONG !

THE GREATEST LIAR IN THE UNIVERSE !!! JANGAN ANDA TERUS TERPEDAYA DENGAN ANWAR ! DIA PEMBOHONG !!


Selamat Hari Malaysia !
Undilah Yang Terbaik PRU 13 Nanti !
Saya Pilih Malaysia !




AloQStaQ
AHAD
16 SEPT 2012
10:10 Pagi
HARI MALAYSIA !


1 komen:

Anonymous October 1, 2012 at 9:51 AM  

NAMA PUN ANWAR IBRAHIM....DIA BUKAN NAK MALU APA PUN DAH...BOHONG TU KIRA AMALAN HARIAN, KALAU TAK BOHONG SEHARI BOLEH DEMAM....ORANG KALAU TAU MALU,DAH LAMA LAMBONG SEBAB SEMUA ORANG TENGOK ANU..GER..GER..GER..GER

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP