Monday, June 25, 2012

TERIMA KASIH DI ATAS SOKONGAN ANDA UNTUK ALOQSTAQBLOG ...

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

Malam ini 25 JUN 2012 Isnin,
tepat jam 11.45 Mlm tadi,
Kaunter pengiraan kedatangan pengunjung/pelawat ke AloQStaQBlog
telah menunjukkan jumlah mencecah 100,003 Hits.
Setelah beberapa tahun (blog ini dilahirkan secara rasminya pada jam 1:14 PM bertarikh 1hb OKTOBER 2007) AloQStaQBlog bergerak secara perlahan-lahan, berdikit-dikit, bertatih-tatih, bangun jatuh, di hina di maki hamun dan macam-macam lagi oleh musuh politik, penuh duri, ranjau dan dugaan ... perit dan jerih ...

Alhamdulillah, hari ini barulah tercapai angka Seratus Ribu, (lawaknya! sungguh lambat mencapainya ...) padahal kawan2 blogger lain dah jauh meninggalkan hits AloQStaQBlog, tapi apapun , aku masih rasa bersyukur kerana sekurang-kurangnya kehadiran blog picisan ini sedikit sebanyak memberi input dan bergerak untuk menyebarkan kebenaran kepada para pembaca.

AloQStaQ beriltizam untuk terus menulis dan menyebarkan kebenaran kepada rakyat Malaysia dan sesiapa jua yang berhasrat untuk mengetahui kebenaran. InsyaAllah, sama-sama kita bantu antara satu dengan lain di antara kita.

Mohon teruskan menyokong blog ini, AloQStaQBlog. Demi Alif , Baa dan Taa ... Agama, Bangsa dan Tanahair.

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA PENGUNJUNG ALOQSTAQBLOG, tanpa anda semua, tiadalah tercapai angka 100,000 Hit malam ini ... Semoga Allah akan merahmati anda & kita semua, Aminnn ! ...

Sekian, JUTAAN TERIMA KASIH KEPADA SEMUA !! ...UNDILAH BARISAN NASIONAL.
Wassalammmm ! ..........


Tulus Ikhlas daripada saya;

AloQStaQ
(Pemilik Tunggal AloQStaQBlog)
ISNIN
11:55 MLM
25 JUN 2012

4 komen:

Anonymous June 26, 2012 at 8:07 AM  

kah kah kah!

Baru nak capai 100k ? kah kah kah! teruk sungguh blog umngok, sungguh lemah dan lembab. aku yakin blog ni akan terkubur bersama2 umngok apco yahudi. ingatkan bagus sangat blog bodoh ni, rupanya 100k pun belum pernah cecah sebelum ni. petanda kiamat umngok dah nak sampai pada pru13 nanti! blog bodoh ini memang memalukan kaum umngok sial. semoga cepat mampus blog ini.

aku-sayang-pas-selamanya.

Anonymous June 26, 2012 at 8:53 AM  

SIAN PENCACAI DAP ATAS NI... HAHAHA... TU JE DIA BOLEH TULIS... SBBB KALAU NAK LAEWAN BERHUJAH DIA X LAYAK... MAKLUMLA KULOP... HAHAHA... HIDUP BN!! HIDUP UMNO!! PAS PELACUR DAP!!

Anonymous June 26, 2012 at 9:02 AM  

WAHAI PENCACAI PAS MUNAFIK...LU PUNYA BLOG BERAPA HIT?...ALOQ SETAQ...TAHNIAH... TERUSKAN PERJUANGAN ANDA...KEPADA ANON PENCACAI PAS YANG ATAS TU. JANGAN LUPA HADIRKAN DIRI KE PERASMIAN PUSAT HIBURAN TERBESAR DI ALOR SETAR PADA 30 JUN NANTI. MEMANG SEJAHTERA SUNGGUH KEDAH LA NI. SEMUA ADA.

Anonymous June 30, 2012 at 12:16 AM  

KULUP TUUUU JIKA TAK MAU SOKONG, JANGAN KUTUK LAAA.... ALOQSTAQBLOG ADA JUGAK TUNJUK MUKA. YANG TUKANG KUTUK, MANA BLOG DIA?.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP