Wednesday, March 7, 2012

MB KEDAH vs PHAHROLRAZI & ISMAIL ; Hanya Ribut Dalam Cawan kaa ???!!! ... HA HA HA ! Cawan dah pecah bersepai dahhhh !!!



Sumber maklumat ini panas-panas lagi aku dapat dari sumber dalaman PAS Kedah (yang aku petik dari seorang insan yang telah ditaqdirkan Allah dilahirkan untuk hidup & matinya hanya dalam PAS - seorang ahli PAS berdaftar dan tidak pernah engkar membayar yuran jihad setiap tahun di Kawasan Kuala Kedah - seorang yang amat taksub kepada Parti PAS ... Pendekata,  dia ni memang MAMAT TOTOK PAS tahap gila babas!! dan PASTINYA dia ada jawatan di peringkat AJK Kawasan - bagi aku, cakap dia ni pasal ISU PERANG MB & EXCO ni memang boleh dipercayai la beb!) sewaktu minum teh tarik & sambil pekena nasik lemak panas sambal sotong di gerai mak njang kopitiam tadi, mamat ni ikhlas meluahkan cerita ni kat aku :

RIBUT DALAM CAWAN YANG DISEBUT-SEBUT OLEH PARA BLOGGER PAKATAN MENGENAI PEPERANGAN KEM MB KEDAH DENGAN KEM PHAHROLRAZI & ISMAIL HANYALAH UNTUK PENYEDAP HATI AHLI-AHLI PAS DAN PAKATAN RAKYAT SEMATA-MATA !!

PADAHAL HAKIKATNYA, RIBUT DALAM CAWAN YANG DIGEMBAR-GEMBURKAN TU SEBENARNYA NYA TIDAK SEDEMIKIAN PUN !! ... IANYA BUKAN SETAKAT RIBUT DALAM CAWAN SAHAJA ! TETAPI ....

YANG WUJUD SEBENARNYA ADALAH RIBUT TAUFAN YANG DAHSYAT YANG SUDAH PUN MENGHANCURSEPAIKAN SEGALA CAWAN PINGGAN MANGKUK PERIUK DAN BELANGA DI DALAM RUMAHTANGGA PAS KEDAH !!

BERPUAK -PUAK ! BERAPA BANYAK TEAM DOK ADA DALAM PAS KEDAH SEKARANG NI !

INGAT TU  ! ...

ISU INI BUKAN HANYA SEKADAR SEKECIL RIBUT DALAM CAWAN ! ... Isu ni dah memang kronik !

Sehinggakan Haji Hadi pun pening kepala nak handle dua puak yang bertelagah ni ! ...

SEMUA INI BERLAKU KERANA SATU SEBAB UTAMA ::: GILA PROJEK @ GILA DUIT !!!


KORANG TAK PERCAYA KA ?

DIA SURUH TUNGGU SAJA SEMBOYAN PRU13 NANTI ...

DAN DIA SURUH KITA KIRA SAMA-SAMA DAN TENGOK BERAPA BANYAK UPU (UNIT PETI UNDI PAS) DI CAWANGAN DAN DI KAWASAN PIMPINAN HAJI AZIZAN SENDIRI YANG AKAN MENSABOTAJ HAJI AZIZAN (DENGAN MENUTUP BILIK GERAKAN & TAK BUAT KERJA KEMPEN) ...

KATANYA , KALAU DIBIARKAN HAJI AZIZAN MENANG LAGI PRU NANTI, MAKA AKAN HABIHLAH SEMUA PROJEK KERAJAAN NEGERI TERLEPAS KAT SYARIKAT PUAK UMNO LAGI MACAM SEKARANG (SELEPAS PRU12 SEHINGGA KINI) !!

KATANYA LAGI ... MEMANG TAK GUNA LANGSUNG PAS MEMERINTAH KEDAH SELAMA NI, SEBAB PUAK PAS HANYA MAMPU TERNGANGA SAJA TUNGGU PROJEK !

MELELEH AYAQ LIOQ PUAK PAS DOK TENGOK HAJI AZIZAN BAGI PROJEK KAT PUAK UMNO ....

DIA KATA LAGI, INILAH PEMERINTAHAN HAJI AZIZAN YANG ORANG PAS BENCI SANGAT !  ... YANG KINI DAH ADA GENG PAS BAWAHAN & PERTENGAHAN YANG DOK SEBUT "MB KEDAH NI WALAUPUN JAWATANNYA  PESURUHJAYA PAS KEDAH, TAPI DIA NI ADALAH PROKSI UMNO !!"

Lagi satu, mamat tu kata JAWATANKUASA PEMANDU yang ditubuhkan kelmarin tu memang totally untuk sedarkan diri Haji Azizan supaya tidak lagi menaruh harapan untuk terus jadi MB musim depan (itupun katanya kalau PAS menang lagi la - tapi mamat tu nampak harapan untuk menang amat tipis dah untuk PAS terus memerintah Kedah musim depan ... )


Komen AloQStaQ : HA ! HA ! HA ! ITU PENDAPAT MAMAT PEJUANG PAS YANG MEMANG TOTOK PAS KEDAH ... TERGELAK BESAQ AKU TENGOK PUAK-PUAK PAK LEBAI KONONNYA PEJUANG ISLAMI TAPIIIII DOK GILAKAN PROJEK JUGAKKKK ! ... APA PULA KATA ANDA ? ...


NAYA SUNGGUH RAKYAT KEDAH PILIH PAS DULU !

Jom TukaQ ! Bagi kat BN semula !




AloQStaQ
Rabu
9:29 Pagi
07 March 2012

7 komen:

Anonymous March 7, 2012 at 10:41 AM  

mamat tu orang umngok tu! hang silap orang pi sembang aloq setaq oi ! bodoh punya blog.

Anonymous March 7, 2012 at 10:47 AM  

dah tak lama dah haji tu boleh merasa naik kereta camry kerajaan negeri dan ada eskot polis trafik ... huhu

lepas ni kereta rasmi kerajaan negeri kena pakai kereta perdana V6 balik lerrr ...

Anonymous March 7, 2012 at 11:07 AM  

LEBAI PUN GILA DUWIT,
HAJI PUN GILA DUWIT,
DUNIA NI MEMANG SEMUA GILA DUWIT & BURYT.

TAK PERCAYA TENGOK CONTOH ISU HAJI PHANROLRAZI YANG GILA DUWIT MANAKALA LEBAI BADROL AMIN YANG GILA BURYT.

PAS = UMNO = PKR = SAMA SAJA.


matHusin

anjing March 8, 2012 at 10:49 AM  

Ribut dalam cawan......Harakahdialy melaporkan....PAS berjaya menyelesaikan kemelut dan isu yang melanda Kerajaan Islam PAS menyebabkan Din Pudu Raya menangis kegembiraan...Tapi kata ribut dalam cawan...kalau ribut dalam cawan taklah sebesaq mana isu ataupun masalah dan tak perlulah PAS pusat mengendalikannya sampai menangis... sambil Harajagdialy melaporkan...kemampuan PAS menyelesaikan kemelut di kedah membuktikan PAS mampu tadbir negara...tapi yang PAS tak mampu atasi ialah...dalam mentadbirkan Negeri Kedah yang dirampas dari BN...cuba kita tengok apa yang buat berjaya atasi masalah di kedah dalam pentadbiran ataupun pengurusannya...jalan raya koi rosak teruk, lubang sana..lubang sini...tampal sapk pula dah mula bertekanan rendah dan sering terputus putus bekalannya...pasai apa PAS Pusat tak cuba tolong selesaikan....bab ni bukan masalah ribut dalam cawangn lagi dah...tapi ribut dalam negeri kedah...

Unknown March 10, 2012 at 10:32 AM  

Nak kata berjuang demi agama x juga, sbb perjuangan negara Islam dah digugurkan utk jaga hati DAP & PKR. Akhirnya jadi perjuangan demi duit & kuasa... Astaghfirullah...

NURUL IZZAH TABUR FITNAH DI BUKIT GASING? Baca di sini!!

http://apakecoh2.blogspot.com/

Quantum Metal Consultant April 6, 2012 at 2:29 PM  

Aku korang percaya sebab setahu aku ahli PAS sehinggalah ke Presidennya semuanya alim belaka, mereka ni jenis tak malaun, tak penyamun duit harta benda, depa ni dok ingat nak mati sahaja, sembahyang pun hamparan bendera PAS, sejadah biasa tak main dah.

Jika lawan UMNO, poknik dah jamin masuk syurga tentulah kerja sabotaj sesama sendiri takkan berlaku.

Ostad zizan memang tak setuju PAS Pusat dok bercium mulut dengan DAP, nak bantah dan lawan memang kalah sebab puak anwarinas ramai, jadi ostad buat cara dia, berbaik dengan UMNO sambil tibai pungkok pahrol and the gang..

Anonymous April 19, 2012 at 6:17 AM  

dua-dua mangkuk hayun
dua-dua malaun
dua-dua kaki harta karun
dua-dua pernah pi changloon
dua-dua pakai seluar pentaloon
dua-dua LANUN

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP