Monday, January 9, 2012

KALAU INI SEMUA KONSPIRASI @ REKAYASA, SKRIPNYA SUDAH TENTU TIDAK AKAN JADI BEGINI ... PASTI ANWAR DAH DITUDUH BERSALAH !! ...



Terbukti setelah keputusan Yang Arif Hakim Mohamad Zabidin dibacakan, rakyat Malaysia (yang berkecenderungan Pakatan Rakyat) akan berfikir semula : INI BUKAN KONSPIRASI MENJAHANAMKAN ANWAR, INI BUKAN TELAH DI SKRIPKAN AWAL-AWAL ...

KALAULAH KES LIWAT2 INI ADALAH KONSPIRASI, PASTINYA MAHKAMAH HARI INI AKAN MEMUTUSKAN BAHAWA ANWAR ITU PELIWAT SAIFUL DAN DIDAPATI BERSALAH - WALAUPUN HANYA BERBEKALKAN BUKTI PENDAKWAAN ORAL LISAN !!!

WALAUPUN PIHAK PENDAKWAAN DAH SIAP BAWA BAHAN BUKTI DNA, TAPI HAKIM MOHAMAD ZABIDIN MASIH MENOLAK PENDAKWAAN TERSEBUT ! ... MAKA JELASKAN MENGGAMBARKAN KEPIMPINAN NEGARA MALAYSIA INI MASIH BERSIH - BERDAULAT , BERMARUAH DAN TELUS DI BAWAH KERAJAAN BARISAN NASIONAL.

IANYA TIDAK SEPERTIMANA YANG DIMOMOKKAN OLEH PAKATAN RAKYAT MENGATAKAN HAKIM DAN SISTEM KEADILAN MALAYSIA DI BAWAH TELUNJUK PERDANA MENTERI DAN BARISAN NASIONAL !!! ITU SEMUA FITNAH !

KES ANWAR vs SAIFUL BUKANLAH SATU REKAYASA UMNO BARISAN NASIONAL !
BUKTI PENGHAKIMAN INI ADALAH 100% SAHIH & NYATA.

RAKYAT MALAYSIA JANGAN PERJUDIKAN NASIB ANAK CUCU DAN MASA DEPAN MEREKA DENGAN MEMILIH PAKATAN RAKYAT - YANG HANYA TAHU MENGADU DOMBA & MEMBUAT FITNAH JAHAT DAN PROVOKASI MURAHAN TERHADAP BARISAN NASIONAL.

JADIKAN KERAJAAN SEDIA ADA SEBAGAI KERAJAAN YANG KUAT DAN BERTERUSAN MEMERINTAH NEGARA INI. KERAJAAN YANG ADA INI ADALAH KERAJAAN YANG BERTANGGUNGJAWAB SERTA TELUS !

HIDUP BARISAN NASIONAL !
Kemenangan Anwar akan menambah yakinkan rakyat Malaysia terhadap UMNO & BN ! Terima Kasih Tuan Hakim Mohamad Zabidin Yang Arif lagi Bijaksana ....

Kepada Saiful Bukhari : SABAR ITU ADALAH SATU NIKMAT , NIKMAT ITU HANYA ALLAH SAHAJA YANG TAHU GANJARANNYA DI AKHIRAT NANTI ... BERSABARLAH ADIKKU SAIFUL, ALLAH TAHU APA YANG BERLAKU - BALASAN DI AKHIRAT SANA TIADA SIAPA YANG AKAN TERLEPAS DARINYA ...




Ikhlas :
AloQStaQ
11:11 Pagi
09 Januari 2012
SENAYAN
Sekitar Bukit Bendera, Penang.

11 komen:

Anonymous January 9, 2012 at 11:31 AM  

SIAL PUNYA BLOG! RAKYAT PASTI AKAN TERUS TOLAK BN APABILA TAHU ANWAR TIDAK BERSALAH. ANWAR LAGI BERSIH DARI UMNO BN LAKNATULLAH. HARI INI TERBUKTI. MAMPSLAH UMNO BN PRU KALI NI. ANWAR JADI PM MALAYSIA! TAKBIR3x!

Anonymous January 9, 2012 at 11:33 AM  

aku yakin rakyat malaysia akan menolak umno bn sebab buat skrip drama tak jadi, lain kali tanya la pendapat pengarah hebat si gemok pendek aflin soki tu sebelum buat drama liwat ni.

kan semua rakyat dah tak percaya sekarang ni kat umno bn! haha

Anonymous January 9, 2012 at 11:51 AM  

Tapi kita semua jangan lupa...Karpal Singh selaku peguambela Anwar dalam penggulungan hujahnya dimahkamah mengatakan;
"Kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka"

Anonymous January 9, 2012 at 11:51 AM  

Tapi kita semua jangan lupa...Karpal Singh selaku peguambela Anwar dalam penggulungan hujahnya dimahkamah mengatakan;
"Kejadian seks luar tabie di antara anak guamnya (Anwar Ibrahim) dengan Mohd Saiful Bukhari Azlan pada 26 Jun 2008, antara jam 3.01 – 4.30 petang di Unit 1151, Kondominium Desa Damansara berlaku atas dasar suka sama suka"

Anonymous January 9, 2012 at 11:53 AM  

korang memang giler, kalo salah kata kosnpirasi, bila betul pun salah gak ke? sengal :)

murai January 9, 2012 at 11:57 AM  

kalau UMNO buat drama liwat atau rekayasa tersebut, sudah tentulah keputusannya tidak memihak kepada DSAI kerana semua dah dibayar oleh UMNO termasuk Peguan yang membuat keputusan...berilah kritik yang ada velue sikit walaupun kita sokong DSAI, jangan sampai puak UMNO kata kita hampeh.....

bukanRekayasa January 9, 2012 at 12:12 PM  

aku masih mengatakan bahawa anwar meliwat saiful. itu pasti terjadi.

masalahnya bahan bukti.

walaupun pembuktian nampak gagal dan keputusan hakim menolak pembuktian DNA hanyalah kerana hakim tidak boleh memastikan bahan bukti berada dengan keadaan selamat tidak terusik, ini adalah satu technical matter saja.

padahal, penetrasi dah pun berlaku dan buktinya dah wujud didalam jubur.

siapa yang boleh berkonspirasi dalam hal air mani anwar? siapa yang boleh mengocok anu anwar dan menyimpan spermnya dan disumbatkan ke dalam jubur saiful untuk di rekayasakan ???????????

secara peribadi liwat ini memang berlaku. Hanya Allah sahaja menjadi saksi Utama.

Percayalah!

Unknown January 9, 2012 at 4:07 PM  

Bukti jelas kebebasan sistem kehakiman negara kita. Yang herannya macam mana pula Azmin kata keputusan ini kemenangan besar buat Pakatan? Pada aku, ini kemenangan besar, petanda ketelusan sistem pentadbiran negara bawah BN.

NURUL, SIAPA AGENT PROVOCATEUR? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Kamal Sanusi January 10, 2012 at 12:53 PM  

Dlm apa jua keadaan sekalipun, rakyat dah mula menolak UMNO dan semakin menolak tak kira samada anwar bersalah atau tidak atau sekiranya tiada isu liwat.

Byk persoalannya yg menyebabkan org menolak UMNO seperti kenapa kerajaan beriya-iya menyekat isu liwat dibawah ke mahkamah syariah sedangkan di dalam Islam ada memberi ruang perkara berkenaan dilakukan. Ini jelas menunjukkan bahawa UMNO sangguo membelakangkan Islam demi kepentingannya dan mendahulukan dunia.

Bagaimana seorang menteri boleh menyalahgunakan wang zakat utk membiayai kos guamannya?

Kenapa politik wang dianggap bukan rasuah?

Perkara-perkara di atas menyebabkan UMNO ditolak dan hanya mampu meraih undi melalui bantuan SPR dan agensi kerajaan yg lain. Kalau tidak, hancusss...

Rakyat sebenarnya bukan menolak UMNO tetapi menolak para pemimpin UMNO yg mendapat jawatan hasil dari pembelian undi dari kalangan ahli yg tiada maruah dan harga diri. Adik Siam di Dannok pun ada harga, klu yg tiada harga ni aku pun tak tau nak kata apa, paria kut?

Bila dah menolak kepimpinan UMNO maka UMNO sebagai parti yg menjadi mangsa hinggakan sesama ahli parti pun dok bergaduh gila harta.

Hakikatnya, pusing pi tang mana pun, Cina juga yg kaya, melayu juga yg merempat mengemis di bumi sendiri. Dpt bantuan seratus dua dah syiok, dpt cium tangan pemimpin dah bangga.

MEMALUKAN SUNGGUH BANGSA MELAYU!!!

Anonymous January 11, 2012 at 3:52 AM  

BLOG BODO

Kamal Sanusi January 11, 2012 at 12:34 PM  

Ramai yg mengatakan bahawa pembebasan Anwar sebagai tanda bahawa badan kehakiman di Malaysia adalah bebas dari pengaruh org halimunan.

Adakah ini bermakna bahawa kes-kes yg tidak melibatkan Anwar, penghakiman dibuat dengan campur tangan ghaib?

Kita boleh lihat dari peringkat awal sesuatu kes utk menentukan samada badan kehakiman adalah bebas atau tidak.

Semuanya bermula dengan urusan pendakwaan yg dilihat terpilih-pilih. Ada clear cut kes yg gagal didakwa pun, ada kes blur sungguh cepat didakwa.

Persoalan yg sama juga timbul bilamana penguatkuasa dengan bangga buat sidang media kejayaan merampas dadah jutaan ringgit tapi citer mengenai pendakwaan tiada pulak.

Rasuah beli undi masa pemilihan UMNO tidak pulak dikatakan salah hanya politik wang saja.

Rasuah jutaan ringgit dikenakan hukuman yg ringan tapi klu rasuah sekupang dua, hukuman lebih berat dikenakan.

Jadi apa justifikasinya kita mengatakan badan kehakiman adalah bebas hanya kerana satu kes saja berbanding dengan kes-kes lain yg masih banyak?

Justice must be served and most importantly SEEN to be served.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP