Tuesday, January 10, 2012

Bouncer @ Security Guard WAN AZIZAH "MAKAN" MORFIN kah? ... WAN AZIZAH AKUI MULUT BOUNCERNYA BAU DADAH ! ... Penagih Tegar ka si FAYYAD ni ???

Sindrom Mulut Berbau adalah dari berpunca daripada bakteria yang membiak di dalam mulut seseorang, manakala jika Mulut Berbau Durian pula adalah di akibatkan seseorang itu makan buah durian mentah-mentah dan terlupa berkumur dengan pewangi mulut seperti listerin , mengulum Hacks ataupun mengunyah chewing gum.

APA KENA MENGENA CERITA PASAL MULUT BERBAU NI DENGAN WAN AZIZAH & FAYYAD ? ... Baca dulu sampai abih, ceritanya ada aku simpulkan di bawah ni ...

Artikel aku kali ni adalah mengenai Fayyad si Bouncer @ Security Guard kepada Datin Seri Wan Azizah Presiden PKR yang dikatakan telahpun "tumbang" pada dua malam lepas (katanya sampai koma, tak sedarkan diri, terhenti pernafasan dan macam-macam lagi saat genting) setelah (KONONNYA) Fayyad disuntik dengan RACUN !??? ATAU MORFIN (Sejenis DADAH Merbahaya) ???!!!

WOW !! Tak percaya ? ... kenalah percaya ! Kerana ini memang telah dilaporkan oleh semua media Pembangkang ! Malam tersebut, Twitter puak PR memang tak henti-henti mainkan isu ni ... bertalu-talu ! Tengok twitter2 di bawah ni ...



Ada yang sampai mengatakan ianya sebagai cubaan membunuh Fayyad siolll !
WOW !!! Hebatnya ! ... sapa la yang nak bunuh SI Fayyad ni yer !?? HAHA ...

Dalam pernyataan Datin Seri Wan Azizah yang dirakamkan sehari sebelum keputusan Mahkamah terhadap pertuduhan Liwat 2 kepada suaminya , Media Rakyat telah mengupload satu video youtube Wan Azizah bersama-sama keluarganya di kediaman mereka dan Wan Azizah telahpun secara terbuka menceritakan kronologi kejadian yang menimpa Fayyad (KONONNYA) telah disuntik MORFIN pada malam kejadian !!!

WOW !!!
Cuba tengok video di bawah dan pastikan anda fokus pada Minit ke 2:41 Saat sehingga Minit 2:55 Saat.
.


Jangan lupaaa ! Tengok Minit ke 2:41 Saat sehingga Minit 2:55 Saat ...


Seandainya anda merujuk penulisan Dr.MiM mengenai suntikan morfin ke dalam tubuh manusia (dalam hal ini kita fokuskan TANGAN KIRI FAYYAD) yang memerlukan sesuatu masa suntikan yang agak lama, maka apa yang Wan Azizah sebut dalam video ni amatlah jauh sekali menyimpang dari apa yang dihuraikan.

Dr.Novandri (MiM) menulis ;
Dan sepanjang pengalaman MiM sebagai doktor perubatan, tempoh untuk cucuk dan menekan tombol picagari (intramuscular IM injection) sehingga habis cecair (1 cc) di dalam picagari itu akan mengambil masa lebih kurang 5-8 saat!

Hanya jika Fayyad merelakan diri beliau disuntik sahaja maka proses menyuntik segala cecair di dalam picagari itu akan dapat dilakukan dan sudah tentu amat mustahil ketika bersesak di depan orang ramai!

  • Apakah ini satu RANCANGAN pembohongan dari pihak Wan Azizah semata-mata untuk mendapatkan simpati rakyat ?
  • Apakah memang benar ada bau dadah yang mungkin keluar satu macam bau daripada (mulut) Fayyad ketika dia "pengsan" dan malam tu ??
  • Apakah kerana "suntikan Morfin" di tangan kiri Fayyad menyebabkan mulutnya terus mengeluarkan BAU DARIPADA FAYYAD MACAM BAU DADAH (kenyataan video Wan Azizah pada minit ke 2:47 Saat) ??

Ini semua bagi aku adalah NONSENSE ! ... It's totally NONSENSE !

Boleh pakai ka segala pernyataan dari Wan Azizah ni? ... nampak sangat cari political milliage cam haram jadah ! ...

Video di atas membuktikan percanggahan maklumat dari mulut Wan Azizah sendiri berbanding hasil keputusan Doktor hospital yang merawat Fayyad dan kenyataan dari pihak Polis.

Keputusan ujian Jabatan Kimia terhadap sampel darah dan air kencing pengawal peribadi PKR Dr Wan Azizah Wan Ismail Dan Anwar Ibrahim didapati negatif pengaruh racun atau dadah.

Ketua Polis Pulau Pinang,Datuk Ayub Yaakob berkata keputusan ujian terhadap sampel darah dan air kencing Fayyadh Afiq Albakry Jaafar Sidek,yang cedera di tangan kiri dipercayai dicucuk dengan objek tajam dalam satu ceramah di Cheruk Tok Kun pada Sabtu,diterimanya petang tadi.


"Saya baru terima keputusan ujian itu petang ini dan ia (keputusan) negatif,darah dan air kencingnya (Fayyadh Afiq) tidak ada kesan benda asing termasukracun atau dadah," katanya kepada Bernama.

Katanya,Fayyadh Afiq,yang dirawat di Hospital Seberang Jaya (HSJ),telah keluar daripada hospital tengah malam semalam.

"Beliau sendiri yang meminta untuk balik (keluar hospital) kerana mendakwa telah sihat," katanya. SUMBER : BERNAMA Online.

Timbul satu persoalan jahat dalam minda aku : Adakah Fayyad "MAKAN" MORFIN (MELALUI MULUTNYA) pada malam tersebut sehinggakan mulutnya berbau dan sehingga menyebabkan Fayyad pengsan ??? ... Lalu bau dadah itu telah disedari oleh bosnya (Wan Azizah) ???  Takkan Penagih Tegar kot si FAYYAD ni ??? ............


FAYYAD LU KANTOI BRADER !!

WAN AZIZAH ... DERIA BAU DADAH PADA HIDUNG YOU MEMANG MENGALAHKAN DERIA ANJING GERMAN SHEPHERD LAAA !! ...

WOW !!!



Kajian munasabah ini dibuat oleh:

AloQStaQ
10-JANUARI-2012
12:50 Tengahari
SELASA
Di Sekitar Taiping (mahu makan Koeyteow DOLI !) hehehe ...

4 komen:

Anonymous January 10, 2012 at 1:36 PM  

mengarut gila kajian tak berilmu hang ni...ak org kedah gak ..wat malu negeri ja cakap pakai kepala lutut...at least dia tu ada Dr. ...hang ada apa? hidung ja besaq..

oRang kAmpong January 10, 2012 at 2:48 PM  

xlogik lansong.klu nak xpu pon biarler menasabah.

Anonymous January 10, 2012 at 3:01 PM  

Kena ketit (Sting) tabuan tu..atau lebah .. Kalu kena tabuan atau lebah macam tu la sakit nya ... tambah tambah orang yang lembik macam fayad tu.. Bagi orang politik ...semua nak dipolitikkan ... Kalau dokter sahkan tabuan yang sengat ... mungkin depa akan kata ... tabuan yang dihantar oleh orang BN.. he he

Anonymous January 11, 2012 at 3:48 AM  

klaka kajian ko..mcm budak2 x g skolah..hahaha

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP