Monday, December 26, 2011

SUNGGUH JAHAT ZUNAR BERKARYA ! ... ZUNAR CUBA LAGI HASUT RAKYAT SAMAKAN DSNR = MUBARAK ...



Setelah terlalu banyak kebaikan yang Dato Sri Najib Razak (DSNR) lakukan sebagai merealisasikan Transformasi yang menjadi impian beliau dan seluruh rakyat Malaysia, puak Pakatan Rakyat sudah menggelabah tidak senang duduk dan berdiri ... mereka serba tak kena ... duduk salah, berdiri pun salah .... hati menjadi gundah melihatkan kejayaan transformasi kerajaan di bawah pimpinan DSNR semakin disayangi rakyat 1Malaysia tak kira lapisan usia dan bangsa ...

Sehinggakan memaksa kartunis mega Pakatan Rakyat ZUNAR, pada kali ni telah membodohkan dirinya melukis kartun yang sebodoh dirinya sendiri ...

Sila anda lihat sendiri kartun di bawah yang di siarkan di Malaysiakini di 
SINI :  (Zunar sanggup "mengubah suai" nama MOHD NAJIB RAZAK semata-mata untuk menjadikannya MUBARAK).


Bodoh tak? kalau dalam ejaan nama DSNR langsung tidak wujud huruf U ... Tetapi , si sewel Zunar sudah berilham memotong huruf O dengan "mengguntingnya" menjadikan huruf  U (sila rujuk kartun atas) ... ianya hanya semata-mata nak sesuaikan dengan U dalam nama MUBARAK !! ....


HAHA ! Tak ke bodoh macam sial namanya tu si Zunar sewel ni !!



Apapun, ilham jahat kartunis Zunar sewel ini sebenarnya boleh membawa maksud untuk membakar sentimen kebencian rakyat Malaysia supaya bangun , membenci serta memberontak terhadap kerajaan DSNR sepertimana Rakyat Mesir lakukan terhadap Hosni MUBARAK baru-baru ini...


Aku yakin, itulah maksud tersirat di sebalik kartun di atas.



Jelas kelihatan, betapa sungguh jahat si Zunar ni berkarya !!

"Menggunting" huruf O menjadi U .... HAHAHA ! BODOHNYA IDEA ZUNAR !!


& SUNGGUH SIYALAN KARTUNIS ZUNAR INI !!
HAHAHA !


AloQStaQ
26 Disember 2011
Senayan
12:12 Tengahari
Holiday Di Sekitar Daerah Langkawi.


12 komen:

Anonymous December 26, 2011 at 12:42 PM  

mamat zunar ni memang kaki fitnah. tapi, orang inilah juga dijadikan rujukan puak pakatan dalam nak menghentam umno. termasuklah pak lebai & pak jangoat pas, bagi diorang zunar ni adalah manusia suci !

gamaknya setanding manusia karomah , sebab Allah turunkan kepadanya ilham berkarya kartun mencaci umno. gila betol puak pas.

errr,nampak kat situ, signature admin aloq staqblog bagitau sekarang berada di langkawi? tgh holiday ke bro?

jom jumpa aku bro! aku esok balik KL. boleh ke bro? aku email ngko no.phone aku. OK ? - demi perjuangan & silaturrahim.


Hilmi Md.Murali

Anonymous December 26, 2011 at 12:44 PM  

Babi tunggal belaan Kote bengkok ni jadi pujaan geng PAS n PKR. Keparat ni mana tau insaf. Hidup dia penuh fitnah n tu la cara dia cari makan. Ptttttuuuuiiiih!!!

Anonymous December 26, 2011 at 12:45 PM  

Puak depa ni, sapa jadi PM depa akan attack. macam-macam cara depa guna. Nampak sangat depa kemaruk kuasa. Nak jadi PM tapi kalah PRU. Nak buat macam mana, jadilah anjing kurap menyalak bukit.

Anonymous December 26, 2011 at 12:45 PM  

Woi...zunar Babi Tua..
Kalau bapak hang orang buat mcm tu bagaimana?

Babi Tua tak sedag diri..
Melayu ka Babi ka hg.?
Anak haram jadah,jenis manusia lahir keturunan babi laknat kau sial <bangsa peliharaan Babi ...tuihhhh!

Anonymous December 26, 2011 at 12:53 PM  

Allah ada...Tak pa...biaq pi kat dia...Suatu hari kita tau juga kebenarannya...

AloQStaQ December 26, 2011 at 12:54 PM  

Kepada Anon : December 26, 2011 12:42 PM (Hilmi Md.Murali)

- Aku dah jawab email hang ... :-) TQ bro ...


Kawan2 aku kata, dah menjadi satu kebetulan namanya ZUNAR, sebab tu hidup dia memang suka buat ONAR!

hehe ...

Anonymous December 26, 2011 at 1:05 PM  

kartun yang di reka-reka oleh kartunis barat tidak bersalahan dengan agama mereka tetapi buat kartunis muslim apa jua reka-rekaan pastinya bertentangan dengan ajaran agama.

Anonymous December 26, 2011 at 2:30 PM  

Zunar is bastard

anti bohmau December 26, 2011 at 2:58 PM  

'zhu' dlm bahasa cina ialah "babi'

'nar' dlm bahasa arab ialah 'neraka'

sesuai sgtla tu...

*sapa pernah tengok bini dia? tarak tudung woo! http://aliran.com/3694.html

bini seksi aaaa oooo!! siap nampak lurah dendam!! dok melukis rambut rosmah!!
!http://anilnetto.com/malaysian-politics/meet-cartoonist-extraordinaire-zunar-and-blogger-fazlina/

bini zinar ni orang2 pas tak nampak ka?

Nok December 26, 2011 at 5:08 PM  

PM tak pernah nak ambik tindakan mahkamah...dia cool aje...kalau org lain zunar ni dah kena saman bankrap dia...sebelum dia mampos dia harus minta maaf dari PM kerana terlalu banyak fitnah yg dia buat pada PM....dan famili

jgn ingat dia boleh lepas mcm itu aje...ingat satu hari satu ketika tuhan akan bagi bala pada dia dan keluarganya akibat hasil keje fitnah dia sendiri....tunggulah....

Dato' SRK Melaka December 27, 2011 at 3:21 AM  

Cuba kita terbalikkan ZUNAR,maka akan dapat RANUZ..
Dibuang pula huruf R..maka akan dapat ANUZ atau lebih tepat ANUS..yg bermaksud BONTOT.. Amacam Zunar,suka tak??bisa didorong sama bapak Anwar BONTOTmu

Dato' SRK Melaka December 27, 2011 at 3:22 AM  

Cuba kita terbalikkan ZUNAR,maka akan dapat RANUZ..
Dibuang pula huruf R..maka akan dapat ANUZ atau lebih tepat ANUS..yg bermaksud BONTOT.. Amacam Zunar,suka tak??bisa didorong sama bapak Anwar BONTOTmu

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP