Wednesday, November 2, 2011

Tu Dia ! ... HAJI NAJIB ... HAJI SAIFUL ... dan "HAJI" ANWAR ...

Semua orang tahu, dalam kes liwat Anwar VS Saiful Bukhari , yang mendakwa adalah Saiful Bukhari dan yang tertuduh adalah Anwar Ibrahim ...






Satu dunia juga sudah di poosingh oleh Anwar Ibrahim mengatakan beliau telah dijadikan mangsa konspirasi jahat PM Najib dan Saiful Bukhari untuk menjatuhkan kerjaya politik beliau serta berhasrat untuk  menyumbat beliau kembali ke dalam penjara Sg.Buloh !

Anwar kata dia telah di FITNAH !
Anwar kata dia telah di ANIAYAI !
Anwar kata Liwat II adalah KONSPIRASI JAHAT !

Tetapi, Anwar hanya berani mengadu-domba dan menuduh PM Najib dan Saiful Bukhari , hanya di pentas-pentas ceramah & di media-media Pakatan Rakyat sahaja ...

Anwar langsung tidak berani bersumpah sepertimana yang pernah Saiful Bukhari dan PM Najib (sumpah mempertahankan dirinya dalam menangkis dakyah Anwar yang menuduh beliau terlibat dengan kes Altantuya).

Jadi, gambaran jelas pada pandangan mata rakyat kini adalah , PM Najib dan Saiful Bukhari nampaknya LEBIH BERANI KERANA BENAR sedangkan Anwar hanya tahu berdolak dalik apabila diminta bersumpah untuk mempertahankan dirinya.

Haji Najib dan Haji Saiful kelihatan lebih relaks sehingga dapat ke Makkah Almukarromah bagi mengerjakan ibadah Haji.


"Haji" Anwar nampaknya lebih menggelabah walaupun hanya sekadar di minta untuk bersumpah dengan nama Allah bagi mempertahankan dirinya !

NILAIKAN SENDIRI ....
Pilihan di tangan anda ... UNDILAH BARISAN NASIONAL UNTUK KESELAMATAN, KESEJAHTERAAN DAN KEMAKMURAN MASA DEPAN NEGARA.



AloQStaQ
Rabu
02-11-2011
10:10 Pagi

10 komen:

Anonymous November 2, 2011 at 11:08 AM  

saya mesti undi BN !!

saya wajib tolak pembangkang !

Anonymous November 2, 2011 at 11:13 AM  

mati, hidup semula ...
mati lagi, hidup semula ...
mati lagi sekali , hidup sekali lagi ...

aku tetap sokong pas. umbongok yang bodoh lagi bongok. najib buat haji pakai kopiah hitam! bongok!

Anonymous November 2, 2011 at 11:14 AM  

Anwar ini ada sembilan muka , sembilan perangai sembilan watak !

Anwar ini siang jadi manusia malam jadi serigala , jam 3 dia jadi orang ..jam 5 petang dia jadi binatang!

depan orang ramai dia jadi imam, tapi dibelakang orang ramai dia jadi pekasam!

manusia bernama anwar ibrahim ini ibarat syurga tak layak , neraka pun tak mahu terima!!

Anonymous November 2, 2011 at 11:41 AM  

Anon 11.:13

Aku mungkin bukan peminat setia Najib tapi aku menghormati Insan yang mengerjakan perintah Allah. Dia insan yang diberikan Allah Taala keredhaan untuk menjejakkan kakinya di Al-Haramain.
Untuk engkau pula Anon 11:13, dibimbangi kemurkaan Allah yang akan engkau terima jika menjejakkan kaki ke Al-Haramain.Itupun jika Allah Taala bukakan pintu untuk engkau dipilih ke sena sebagai tetamu Allah.

True The Reds.. November 2, 2011 at 11:54 AM  

anon 11.13.. masing2 ada pandangan.. undi yg mana anda suka.. pendapat saya pas berjuang atas nama politik.. bukan perjuangan ikhlas untuk agama.. saya ulang untuk politik dan kuasa.. kalau PAS sokong benda baik yg kerajaan buat..saya mmg respect PAS.. tapi tidak.. pas hanya menyokong utk kepentingan politik.. bukan kepentingan Agama ISLAM.. pendapat saya.. kita ada pendapat masing2.. daripada DAP dan PKR yg membentuk PR dgn PAS lebih baik UMNO dan BN..

manbillion November 2, 2011 at 12:59 PM  

contoh penganut agama pas, tak kenal antara hukum dan rukun. najib pakai kopiah hitam ke, kopiah putih ke, tidak menjadi kesalahan, takada dalam mana 2 hadis atau nas alquran yang melarang memakai kopiah hitam untuk berangkat kemekah. tapi bila melaksanakan rukun yang kelima tu najib tukar lah dresing apa bodoh sangat ko ni anon 11:13. tu la contoh se ekor berok berguru dengan ulamak sesat nlagi menyesatkan.

Anonymous November 2, 2011 at 2:19 PM  

Seekor je haji condom china doll dan tak pernah bersumpah laknat. kes tunda banyak kali dan DNA tak nak beri. Memang sebab tu dia takut minta tolong dengan Allah swt tetapi kalau minta tolong dengan america, kawan yahudi dan al gore dengan laju dia naik kapal terbang, itulah sikap haji kopi o dangdut aka haji condom.

Anonymous November 2, 2011 at 7:11 PM  

Taji Anuar Bukan Haji.. Taji..dia tau nak taji jubur gan bini oreng...cibai punya manusia...

Anonymous November 2, 2011 at 8:23 PM  

najib ke MEKAH melakukan haji dengan niat mendapat HAJI MABRUR..
anwar kat thailand pegi TAJI JUBUR

banner pas kedah tulis haji MABRUK...
rupanya anon 11.13 salah sekor anak BERUK peliharaan pas(PARTI AJARAN SYAITAN...


PORK NICKY NAJIS

Anonymous October 18, 2013 at 8:25 PM  

Umno sarkas/butoh/ken pelikat renyuk/anjing bacin/sundal bolong episod 3/celaka dan jahanam/macai umno spm

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP