Thursday, November 17, 2011

Haru Gilaaa !!! PAPA GOMO AKAN DITANGKAP ?!? KERANA AKAN MENDEDAHKAN BUKTI DAKWAT KEKAL > YANG TERBUKTI TIDAK KEKAL !! ...

PR teramat-amat taksub dengan Penggunaan Dakwat Kekal dalam PRU13 nanti sehinggakan ianya adalah merupakan salah satu tuntutan yang disenaraikan dalam perhimpunan haram desakan Bershit 2.0 beberapa bulan lepas.

Kenapa PR ni begitu bersungguh-sungguh meminta SPR menggunapakai kaedah celupan jari dalam dakwat kekal ?

Adakah kerana PR inginkan ketelusan sebenar dalam pilihanraya ? (YANG SEMEMANGNYA SELAMA INI SUDAHPUN TELUS) ... Ataupun PR ada "agenda sulit" yang berselindung disebalik desakan agar dakwat kekal digunapakai ???


Sesungguhnya, PR itu tidak boleh dipercayai sangat pun !

Ketua PR sendiri pun banyak konar-konar - dan ianya sudah terbukti !

Dia konar dalam semua bab. Dalam kes meliwat Saiful pun dia konar, dia kata, tak liwat, tapi air mani dia ada dalam kantung jubur si Saiful - Apa cerrr beb ???

Dia jugak konar mengatakan dia tak kenai dengan Datuk Eskay - tetiba keluar video dia dengan mesra masuk keluar lif dengan Eskay untuk pegi suntut Amoi China ! Apa Cerrr ??? ... Dialah raja konar sana-sini ... Segala-galanya konar yang tak berkesudahan ...

Tak mustahillah,  PR juga akan terus konar dalam isu penggunaaan Dakwat Kekal pada PRU13 nanti , paling cikai pun aku rasa, pasti akan ada orang-orang PR yang akan membuat onar - MUNGKIN dengan cara akan mencelup jari warga tua (mak / ayah / atuk / nenek / moyang) yang memang confirmed pengundi UMNO totok, supaya mereka-mereka itu tidak dapat kelayakan mengundi pada PRU13 nanti (sebab jari sudah ada dakwat!) ...

Alaaaahhh, tak hairan lah kes yang macam tu akan berlaku punyalah ! ...

Kemungkinan seperti itu pasti boleh berlaku jika kita meneliti sejarah - sebab sebelum ni pun bukannya tak ada kes anak-cucu menyorokkan kad pengenalan (IC) Warga Tua (ibu/bapa/atok/nenek/moyang) sehinggakan ada Warga Tua yang tidak layak pergi mengundi kerana tiada IC yang telah di"hilang"kan seharian oleh anak-cucu di sepanjang hari Pilihanraya !

Walaupun itu adalah kes-kes yang nampak terpencil, tetapi ianya memang pernah berlaku ! ...

Percayalah , dengan menggunakan kaedah Dakwat Kekal sebegini pada PRU13 kali ini, penyalahgunaannya akan pasti lebih terserlah dan pasti akan lebih banyak berlaku "kecurangan" demi mencapai matlamat PR untuk menang PRU13 (kononnya untuk mereka Menuju Putrajaya) ...

Mungkin sudah ada idea dalam kepala hotak PR untuk menggunakan apa saja cara mahupun taktik jahat , separa jahat , taktik jijik mahupun kotor untuk menggagalkan proses pengundian yang terbukti sudah telus selama ini.

Sementelah pula, petang ini jam 2 petang, BLOG PAPA GOMO akan menerjahkan SATU BUKTI KUKUH bahawa KAEDAH PENGGUNAAN DAKWAT KEKAL AKAN GAGAL KERANA IANYA TERBUKTI TIDAK KEKAL !

Ini lagi satu kelemahan dan isu yang pasti akan digunakan oleh PR dalam meributkan suasana politik tanah air dalam menghadapi PRU13 nanti ...

Percayalah ! Penggunaan Dakwat Kekal akan menyusahkan semua rakyat Malaysia kh
asnya para pengundi dan SPR sendiri !!

Sudah Pasti - Penggunaan Dakwat Kekal pada PRU13 akan mengundang Lebih Banyak Kontra daripada Pro !!

SAY NO TO DAKWAT KEKAL !


Kita sama-sama tunggu Bukti Ekslusif PAPA GOMO JAM 2 PTG INI DI SINI > www.papagomo.com
 

AloQStaQ
11:33 AM
17-11-2011
Rabu

8 komen:

Anonymous November 17, 2011 at 12:17 PM  

aku Sokong aloq setaq blog .

Ada kemungkinan akan jadi sebegini: puak pakatan sial itu SUDAH MENGUNDI, NAMA SUDAH DIPOTONG DALAM LIST, JARI SUDAH DI CELUP DAKWAT.

Tetapi, puak PR yang balik rumah selepas mengundi tu, diorang cuci dengan peluntur dakwat tersebut, dan diorang kembali ke dewan pengundian (kononnya) diorang belum lagi mengundi (kerana kelihatan jari tiada dakwat kekal):

KESANNYA APA ?? SPR & PROSES MENGUNDI AKAN HARU BIRU, DIJARINYA TIADA DAKWAT - TETAPI NAMANYA SUDAH DIPOTONG DALAM LIST !

Bahaya tul penggunaan dakwat kekal yang boleh dihilangkan ni !

Baik halang dari awal. Ini semua taktik jahat PR ! Sokong aloq setaq blog.


jamali serdang

Kitaro November 17, 2011 at 12:32 PM  

ya betui cakap brader jamali serdang. aku pun terpikir macam tu jugak. banyak cara untuk PR mengharu-birukan keadaan sewaktu hari mengundi. dulu hanya boleh pakai taktik tahan bas kononnya pengundi hantu, selepas ni pada pru13 jika gunakan dakwat kekal, lagi banyak haru biru akan jadi kerana PR akan buat gila supaya proses pengundian gagal - justeru, akan dicampurtangan pula oleh pemerhati/kuasa luar untuk KONONNYA pemutihan proses mengundi di Malaysia. waktu itu, hilang sudah kedaulatan negara ini akibat PR sudah bikin gila!
Berwaspada sebelum kena.

tokdalang November 17, 2011 at 12:35 PM  

papagomo gila. biar mampus.
aloq setaqblog sewel. mampus jugak.
mampus la lu orang semua pru13. Umngok pasti bersemadi. kami orang muda akan buktikan malaysia mampu berjaya tampa UMNgOk!

Anonymous November 17, 2011 at 12:55 PM  

PR ni dah plan nak buat kecoh pasal dakwat kekal... pasal diorang tau diaorang bkn bleh menang pun tapi cerita mcm dapat semua kerusi parlimen... bila dah kalah.. katalah macam hangpa cakap tu.. bagitau kat org kata tangan dia tak dak dakwat,org dah undi bagi pihak dia, otak penipu semua ni...

Anonymous November 17, 2011 at 1:17 PM  

kenapa pembangkang gila sanggat dengan dakwat konon kekal itu ?

kerana mereka dah tempah awal2 dakwat tersebut , mereka dah ada stok pun , lebih awal daripada SPR ,

esok bila PRU , orang yg tak pegi mengundi pun akan dicelup jari , bukan susah ...cari orang tua2 hulur 100 celup jari dgn dakwat , habis cerita ! lepas tu masuk dalam paper kata dah mengundi siap tunjuk gambar jari!

main dakwat itu style dunia keempat , ini zaman moden tak mainlah dakwat cina dakwat lekat tak lekat , ini zaman biometrik , zaman DNA dan zaman ID ikut retina mata , ada IC gunakanlah IC , dalam IC tu semua dah ada !

hanya orang bodoh gila guna dakwat !

Anonymous November 17, 2011 at 1:34 PM  

Say No to dakwat kekal!

Pembangkang memang ada agenda. Otak diorang memang jahat siallllll

amnitpg November 17, 2011 at 2:45 PM  

Kalu sudah semua tak mahu mengalah (berundur) masing-masing mahu SPR buat ikut cara mereka maka dicadangkan supaya PR ikut sahaja
1. BN mahu cara lama tetapi pembaharuan dengan sistem biometrik - jadi SPR juga boleh ikut kehendak BN
2. Pakatan Haram (sebab belum lulus ROS) pun mahu cara mereka pakai dakwat kekal jadi SPR boleh terima pakai dan
3. SPR sendir mungkin boleh cadangkan alternative tambahan - sewaktu mengundi , semua pengundi kena turunkan tandatangan sewaktu ambil borang untuk mengundi.

Jadi semua orang boleh berasa dalam situasi menang-menang.

Macam mana PKR boleh setuju??

Anonymous November 17, 2011 at 2:48 PM  

Pembangkang memang nak cari isu...hidup penuh nak menjahanamkan orang....kerja tak mo buat...dana negeri pi pakat pelingkup...pigidah....adalagi ker orang nak sokong PR....

Ada kot..yang takde maruah.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP