Wednesday, October 19, 2011

ALHAMDULILLAH ! PAS Tak Sertai HIMPUN ! TAKBIR !!!


Parti yang bersekutu dengan Peguam Murtad Ambiga, PAS telah mengambil langkah berani serta bodoh untuk tidak bersama-sama Umat Islam lain yang akan berhimpun di dalam himpunan HIMPUN pada minggu ini demi menyuarakan rasa Anti-Murtad di Malaysia.

PAS nampaknya lebih sayangkan Ambiga yang menyokong MURTAD (sanggup menjadi peguam kepada sesiapa yang ingin MURTAD) berbanding sayangkan HIMPUN yang menyeru untuk menentang Murtad ...


Alhamdulillah ! Syukurlah pada Allah kerana menjelang PRU13 ini, PAS sudah menunjukkan belang yang sebenar, yakni mereka hanya BERTOPENGKAN NAMA ISLAM PADA PARTI, TETAPI MEREKA TIDAK BERSAMA-SAMA UMAT ISLAM DALAM HIMPUNAN ANTI-MURTAD (KELUAR ISLAM) ...

Sekian pendapat saya ...
Siapa SUKA AMBIGA ? Sokonglah PAS !
Siapa BENCI AMBIGA ? Sokong HIMPUN !

Cayalahhhhhhhhhh PAS !
Lu orang memang TAIK !

Lu orang memang LONGKANG !



AloQStaQ
Rabu
8:08 Pagi
19 Okt 2011

12 komen:

Anonymous October 19, 2011 at 8:24 AM  

SAYA SOKONG AMBIGA LAKNAT!
Saya adalah orang PAS.

ANAK BUKIT HIJAU October 19, 2011 at 8:29 AM  

Salam.

Aku orang kampung.
Tak cerdik.
Tak belajaq tinggi-tinggi.

Cuma aku berasa pelik tentang apa yang berlaku akhir-akhir ni.

Aku hairan pasai apa sebuah parti politik Islam yang sepatutnya bercakap dan bertindak demi Islam, sebaliknya bersikap "menentang" apa saja yang berkaitan kepentingan Islam.

Apakah halatuju parti ini? Nak jaga Islam atau nak rosakkan Islam?

Neilkie69 October 19, 2011 at 9:05 AM  

Jelas dan nyata bahawa Parti PAS ini adalah Parti yang erselindung di sebalik nama Suci Islam. Kalau di zaman RasuluLLah dahulu puak-puak ini digelar sebagai Kaum Munafik ( Munafiqun) dan sifat-sifat serta ciri-ciri munafik yang dinyatakan dalam Al Quraan itu jelas terdapat pada pemimpin-pemimpin Parti PAS dan juga dalam perjuangan Parti AS ini. Jadi mohon pada Allah agar mengembalikan HIdayah pada Pemimpin-pemimpin ini agar Insaf dan kebali ke jalan yang benar...Amin

HIJAU-ISLAMI October 19, 2011 at 9:08 AM  

Bodoh punya blogger pemfitnah - ngkorang ni memang najis umngok laknatullah!

PAS bukan tak mahu sertai HIMPUN sebab PAS sayangkan Ambiga ler babi oi!

PAS tak sertai HIMPUN sebab menghormati pengajur yang tidak mahu HIMPUN ni dipolitikkan dan dicampuradukkan dengan orang2 politik berkepentingan!

Itulah sebabnya ngkorang semua jadi penyokong UMNGOK SIAL yang bebal, aku jadi orang PAS sebab aku cerdik, ngkorang semua bodoh macam tenuk.

Maaf agak kurang ajar (dengan puak bodoh, memang kena cakap kurang ajar macam ni)


HIJAU-ISLAMI

JKKK Kota Sarang Semut October 19, 2011 at 9:15 AM  

...PAS dah lama mempolitikkan agama...pak turut kpd PEGUAM MURTAD!!!Hijau islami...sampai ke perut hijau!!!!

Anonymous October 19, 2011 at 9:20 AM  

cantiknya bahasa pendokong Islam (hijau islami). baguslah, lagi banyak orang PR yang komen macam ni dalam blog2 umno, lagi ramai rakyat malaysia akan menjauhi PR khususnya Pas yang telah menyeleweng terlalu jauh dari prinsip asal perjuangan parti mereka sendiri berbanding dulu.

tahniah anwar ibraheem, anda telah menukarkan pas 100% mengikut acuan anda!

Anonymous October 19, 2011 at 9:23 AM  

Hoi Hijau Islami,

Pas ada berani/teloq ke nak buat perhimpunan sendiri menentang murtad??

Jahat pas sekarang ni, bersangka jahat pada umat islam lain yg nak pertahan akidah dari murtad.

-warga atas pagar-

PenganutPAS October 19, 2011 at 9:34 AM  

Perhimpunan Anti-Murtad - PAS tak mahu sertai.

Perhimpunan BERSIH bersama Ambiga - PAS sertai. Anytime..anywhereback

PAS up gereja DUMC.

PAS pentingkan politik dari agama

PAS pentingkan undi dari akidah.

Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih

Anonymous October 19, 2011 at 9:39 AM  

hehehehe.....

aku tak nampak dr yusri tu org politikk...

dia bekas presiden abim...

dlm jkuasa penganjur pun tak dak sorg pun org besar umno...

tapi kenapa pas begitu fobia kan umno..??

nampaknya PAS lebih pentingkan politik dari islam...

PAS lebih sayang kan dap dan ambiga dari islamm...

dlm alquran sendiri dah suruh jangan ambil saksi dikalangan oeg2 bukan islam....

kene dahulukan org islamm....

nabi sendiri di tegur oleh Allah SWT suruh utamakan org islam dari hadis riwayat muslim yg mashur dimana nabi saw sedang berkomunikasi dgn pemimpin2 quraish dan org tua islam...

tapi pas yg gunakan islam for all tak mahu org islam yg mcm dr yusri tuu...

pas nampaknya takutkan bayang2 akutumno lebih dari tkan hantu...

hehehehe..... PAS reveals their true colours....

Anonymous October 19, 2011 at 9:41 AM  

Nk seribu daya,tak nak seribu dalih...tak perlu pergi kerana politik,pergilah kerana Islam.

Anonymous October 19, 2011 at 10:39 AM  

bukan kemain korang kata begitu yer. pasal murtad sokong. bila nak laksana HUDUD, korang bantah. kan BANGANG namanya tu? HAHA.


*makin terserlah kedaifan minda puak² ni.

Anonymous November 2, 2011 at 12:31 AM  

Anonymous 10:39 atas ni tenggelam dalam fantasi akibat terlalu banyak minum kencing DAP & PKR!

Dah lebih 20 tahun baru sekarang PAS Kelantan nak kecoh pasal Hudud, padahal draf habuk belum bentang lagi. PAS kedah pulak senyap macam orang mati pasal isu hudud.

* makin terserlah kehanyiran minda puak2 ni.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP