Sunday, September 25, 2011

Video Baru Terbit ! ... Bapak3 bikin Mat Sabu terkencit dalam seluar lagi !


Aku baru tonton satu video terbaharu dari Bapak3, kali ni mengenai komunis. Video yang patut kita sama-sama hayati dan amat baik untuk Mat Sabu study supaya lebih faham mengenai komunis ni.

Apapun, aku puji kerajinan Bapak3 menerbitkan video ini, rangkuman yang baik untuk segenap lapisan masyarakat di Malaysia memahami komunis dan Pakatan Rakyat itu adalah sama saja ... Dua-duanya haprak !


Keep up bro Bapak3 !

Disertakan video terbaharu daripada Bapak3 untuk sama-sama kita tonton dengan anak-anak & cucu-cucu (supaya depa semua paham dan tak buta sejarah, tak le jadi macam Mat Sabu yang Mukanya Maseh Bau BU*** Normah tu).




Untuk artikel blogger Bapak3 mengenai video ini, sila Klik SINI ...


AloQStaQ
Ahad
01:10 Pagi
25 September 2011

12 komen:

Anonymous September 25, 2011 at 1:40 AM  

best video ni bro! thanx kepada pembikin video ni, cuma kalau boleh ada suara latar lagi gempak. Apapun, all the best, congrate!

Anonymous September 25, 2011 at 8:21 AM  

Sebulan lebih dah video muhong ni keluaq hang baru sedaq, patutlaa hang jadi Umno...pemikiran tertinggal jauh ke belakang. Ok selamat menabur fitnah!!!!

Anonymous September 25, 2011 at 8:22 AM  

Sebulan lebih dah video muhong ni keluaq hang baru sedaq, patutlaa hang jadi Umno...pemikiran tertinggal jauh ke belakang. Ok selamat menabur fitnah!!!!

Kedah La September 25, 2011 at 8:23 AM  

Sebulan lebih dah video muhong ni keluaq hang baru sedaq, patutlaa hang jadi Umno...pemikiran tertinggal jauh ke belakang. Ok selamat menabur fitnah!!!!

Anonymous September 25, 2011 at 8:24 AM  

Sebulan lebih dah video muhong ni keluaq hang baru sedaq, patutlaa hang jadi Umno...pemikiran tertinggal jauh ke belakang. Ok selamat menabur fitnah!!!!

Anonymous September 25, 2011 at 8:24 AM  

Sebulan lebih dah video muhong ni keluaq hang baru sedaq, patutlaa hang jadi Umno...pemikiran tertinggal jauh ke belakang. Ok selamat menabur fitnah!!!!

Anonymous September 25, 2011 at 9:06 AM  

Mat Sabu ni sebenarnya cucu Rashid Maidin

AloQStaQ September 25, 2011 at 8:37 PM  

Anonymous a.k.a Bro Kedah La,
bapak3 baru aja contact aku malam tadi ... dia baru aja bikin video ni dan baru aja load di internet ... macamana hang kata video ni dah sebulan dah ? hehehe ... SEBAB ITULAH HANG JADI ORANG PAS DAN SEBAB ITULAH AKU JADI ORANG UMNO ... terbaik bro ... cubaan yang baik brooo ! Ha Ha ... ooooo, anonymous tu hang la yer Kedah La ? hahaha ...

AloQStaQ
25 Sept 2011
Ahad

AloQStaQ September 25, 2011 at 8:37 PM  

Anonymous a.k.a Bro Kedah La,
bapak3 baru aja contact aku malam tadi ... dia baru aja bikin video ni dan baru aja load di internet ... macamana hang kata video ni dah sebulan dah ? hehehe ... SEBAB ITULAH HANG JADI ORANG PAS DAN SEBAB ITULAH AKU JADI ORANG UMNO ... terbaik bro ... cubaan yang baik brooo ! Ha Ha ... ooooo, anonymous tu hang la yer Kedah La ? hahaha ...

AloQStaQ
25 Sept 2011
Ahad

Bapak3 September 26, 2011 at 10:35 AM  

Kepada Kedah La,

Wow, amazing. Video siap hari khamis lepas, tapi dah tersiar sejak sebulan lepas. Mungkin saya mempunyai ilmu yang sangat dahsyat sampai saya sendiri pun tak tau. Anyway, itulah mentaliti puak2 pas dan pakatan apabila terlalu dibutakan mata sebelah oleh pemimpin2 akhir zaman mereka, hinggakan fitnah pun tak masuk akal.

Anonymous September 26, 2011 at 11:41 PM  

hahaha.. kantoi la hang kedah la.. sama mcm pemimpin2 hang jugak.. kuat belit.. putaq alam fakta.. hang pun sama geng komunis..

so pembaca semua.. nampak sangat la puak2 pas ni memang hamPAS.. cakap ja lebih.. pompang sana sini.. kata orang dok buat fitnah kat depa.. depa la baguih.. depa la juara.. depa la Islam.. org tak sokong depa kapiaq.. tapi sokong komunis tak pa.. semua hat depa kata semua halal.. depa la maksum.. tapi tgk la hamPAS ni.. kuat belit.. depa dah di ajaq lagu tu nak buat lagu mana..

kalau jumpak ulaq dengan dia ni kena katoq dia ni dulu.. lagi kuat belit dari ulaq ni..

-TokChik

Pakteh September 27, 2011 at 8:25 AM  

video dipaparkan sebulan sebelum pembikinan. Teknologi bapak3 sebenarnya melebihi teknologi jo bedol yang buat citer p ramlee vs china doll.

Mungkin Anwar boleh gunakan teknologi bapak3 utk buktikan pada pertengahan 11-13 Januari 2011, Anwar berada di Jerman sedang mantapkan tulang belakangnya dan bukan berada di thailand.

Teknologi ni sebenarnya dah lama wujud. Software ini dikenali sebagai Uleader Anwarware version 2.0

Namun sejak 2011, software ini lebih dikenali sebagai U Leader Anwar Underware 2.0 mengambil kira spenda putih anwar yang besar dalam video Anwar vs china doll.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP