Thursday, August 18, 2011

Layan Video Klip ni ... JOM !

Aku mohon maaf sebab tak berkesempatan nak update blog ni sejak seminggu lepas disebabkan kerana kesibukan yang melanda (+amik peluang buat ibadah dalam Bulan Yang Mulia ni), hari ni baru sempat masuk blog kejap untuk update , ini pun just nak letak satu video klip Artistes For Unity - untuk kawan2 semua layan sambil buat keja di hari 18 Ramadhan ni.

Aku suka gak video ni sebab Awie ada dalam klip tu (haha! aku memang minat kat mamat Awie ni)... tapi, lain-lain artis/selebriti dalam tu nampak ada yang berkecenderungan sokong puak PR pun ada, ada yang memang kawan KJ dan ramai lagi  ... hehe ... layan aje lah lagu ni. (itupun kalau terasa nak layan ler, tak memaksa pun) Ala-ala patriotik la lagu ni ... sesuai dengan MERDEKA RAYA tahun 2011 ni ...


OK.
Nanti ada masa kalu, aku masuk update lagi ...

Sebenaqnya banyak berita politik yang berlaku sepanjang minggu lepas (khususnya) kat Negeri Kedah, tapi itulah ... tak berkesempatan nak update aje ...

Lagipun, blogging ni bukanlah satu kerja cari makan aku pun, tak da bayaran , dan tak ada Bos yang bayar gaji ... ikut suka nak update bila-bila masa ... ada masa , update ... tak ada masa, tak update la ... tiada yang menjadi pengarah untuk arahkan aku menulis sebab aku digajikan (seperti yang ditohmahkan oleh segelintir puak blogger PR) ...


Depa ingat orang UMNO ni semua jenis kaki kena bayaq ka? ... kalau kami geng UMNO ada juga yang dibayar , sama la jugak dengan geng PR , ada segelintir juga yang dibayar (ntah-ntah semua depa dibayar - mana aku tau!?) kan ...? Ha Ha !

Jumpa lagi ... Wassalam & selamat meneruskan ibadah di Bulan Yang Mulia untuk 12 hari seterusnya !


AloQStaQ
KHAMIS
10:10 AM
18 Ramadhan 1432H

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP