Wednesday, August 3, 2011

GENG PAS TAK BERANI SEBUT PASAL SKANDAL EXCO KANAN PAS KEDAH ??... Apahal ??


HAIRAN ... HAIRAN .... HAIRAN ...


Bloggers Pro-Kerajaan Pusat Yang Memerintah telah menunggu sejak beberapa hari yang lepas, namun masih tiada serang balas , tindakan lanjut , penafian mahupun jawapan dari pihak Pakatan Rakyat Kedah .

Waima secara rasmi mahupun secara tak rasmi - isu yang langsung tidak dijawab oleh bloggers PR mengenai salahlaku yang TELAH dilakukan oleh seorang Exco kanan PAS Kedah (dikatakan Exco tersebut telah melakukan perbuatan terkutuk dengan merayu-rayu  isteri orang sehingga bercerai berai dan setelah itu, diambil sebagai isteri keduanya sekarang!)

BOLEH BACA DI SINI (Pelantaq Hujah Det Guaq)
JUGA BOLEH BACA DI SINI (ScrewKuat)
JUGAK BOLEH BACA DI SINI
(Duke Of UMNO)
ATAU BOLEH BACA DI SINI
(ParpuKari)

& pernah juga disiarkan oleh blog ini (AloQStaQBlog).

Agak menjadi satu tanda tanya kepada sekalian pembaca blog yang telah membaca mengenai skandal buruk Exco Kedah ini yang tidak dijawab oleh mana-mana pihak Pakatan Rakyat untuk mengesahkan sama ada ianya benar ataupun FITNAH.

Sehinggakan sewaktu makan moreh selepas bertarawih, sudah ada suara-suara jemaah masjid dan surau bertanyakan (secara senyap-senyap) mengenai jawapan PR kepada perkara ini.


SAPA-SAPA ADA MAKLUMAT UNTUK DIKONGSIKAN PASAL EXCO KANAN PAS NI ??



AloQStaQ
Rabu
03 Ramadhan 1432H
10:10 AM

18 komen:

Anonymous August 3, 2011 at 10:23 AM  

kALAU meminang anak dara, senyap tandanya setuju. hehehe.

Besi Tumpat August 3, 2011 at 10:31 AM  

Menatang haram jadah punya belog fitnah. Bulan puasa pun hampa buat fitnah. Ir.Amiruddin bukan macam geng UMNGOK YAHUDI APCO!

pemimpin UMNGOK memang ada skandal dengan Ziana Zain la, skandal Maya Karin la, skandal dengan beruk mak yeh la ... semua hampa sapu!

pi mampuih la UMNGOK YAHUDI KEPARAT. PRU13 nanti hampa rasakan jadi pembangkang selamanya!

Anonymous August 3, 2011 at 10:33 AM  

Bukan ke Exco tu sekrang takde dalam Malaysia? dier pegi luar negara kan? ini apa yang i dgr ler. Maybe sebab itu dier tak sempat kasi kenyataan lagi kots?

-nurin

Anonymous August 3, 2011 at 10:35 AM  

Hahaha.. besi tumpat..

ni la kata2 orang kalah..kata2 orang kecewa.. haha.. pi mampus la lu.. bodoh punya tumpat...

Anonymous August 3, 2011 at 10:40 AM  

Besi Tumpat tu ibarat meludah kelangit kene ke muka sendiri!!! fitnah konon!! bila kene ke pemimpin sendiri, menyalak bagai nak rak!!! yg hang pi fitnah kata peminpin umno ade skandel dgn ziana zain la...maya karin la, apa bukti hang!!!! pi ra mabuk... anjing pas ni mcm jumpa taik, kalu lalu, tak makan taik tu, cium pun jadik!

Anonymous August 3, 2011 at 10:44 AM  

aku sokong besi tumpat. blog ini memang blog penyebar fitmah. bodoh punya blog

Abang KEBAB August 3, 2011 at 10:54 AM  

Sebagai seorang rakyat Kedah, abg nak tahu jugak pasal cerita Exco ni. Dah agak heboh juga di tempat abg di area Tikam Batu.

Rakyat tak mahu diperdaya dengan sesiapa jua, sama ada Exco itu difitnah oleh umno , mahupun kebenaran yang memang pun Exco itu ada skandal.

maksud abg, kalau fitnah, Kerajaan Negeri Kedah khasnya PAS kedah wajib menjelaskan fitnah ini. Sekrang kerajaan negeri kedah pimpinan PAS ada kuasa yang cukup untuk membuat hebahan mengenai perkara ini SEANDAINYA FITNAH.

kalau bukan fitnah, Rakyat kedah memang nak kan PAS kedah TELUS dan JUJUR memperjuangkan kebenaran. Jangan sembunyikan kejahatan walaupun ianya dilakukan oleh seorang Exco Kanan PAS sendiri.

Buang sahaja pemimpin yang bertopeng alim (jika benar) beliau mempunyai skandal ini.

rakyat Kedah tidak mahu lagi ditipu!

Terima kasih banyak2 kepada blogger UMNO yang mencetuskan cerita skandal ni.

Rakyat menanti jawapan dari pihak Pakatan Rakyat. Jika benar ini FITNAH, habislah UMNO. rakyat akan tolak 100% parti pemfitnah.

tetapi, jika pula benar Ir.Amiruddin berskandal seperti yang bloggger umno sebutkan ini, maka wajarlah rakyat kedah membuat keputusan yang sewaras-warasnya pada PRU13 nanti (untuk tebus semula kesilapan PRU12 dahulu).


Abg kebab.
Mai pekena kebab sewaktu berbuka puasa!

Anonymous August 3, 2011 at 11:04 AM  

besi tumpat penjilat tegar taik cina DAP,bodoh bangang,apa kau ingat manusia PAS tu malaikat..berak pun busuk woooooo!!

usin August 3, 2011 at 11:14 AM  

pehal la pulak besi tumpat ni mengamuk naik darah & sumpah seranah mcm org gila? patutnya dia pertahankan adun tu dgn bukti, ni dia pegi serang pemimpin umno ada skandal dgn ziana zainlah, dgn maya karinlah. x pulak dia kemukakan bukti dakwaannya tu. yg dia tau maki hamun kata org lain tukang fitnah. kesian, aku rasa besi tumpat karat ni dh x reti nk bezakan taksub agama dgn taksub kpd parti. x gila ke namanya tu...

anak kedah August 3, 2011 at 11:33 AM  

Besi tumpat : Pasai pa nak melompat & maki hamun oghang mcm tu??? Bila kena kat puak hangpa, bukan main lagihangpa pelompat kan? Tapi selama ni hangpa dok kata kat oghang, boleh pulak! tak pikiaq pulak pasai hukum dosa & pahala, tak ingat pulak bab2 fitnah. Kalau tak betoi, tak yah nak maki hamun macam tu...tu tindakan org tak berotak & tak berbudi bahasa. Org melayu ni penuh dgn budi bahasa la bro! Ops! lupa lak, PAS menghalalkan maki hamun kalau ditujukan kat org BN...Ish!2 lain sungguh dgn ajaran Islam kan sbb kalau ikut ajaran Islam, maki hamun ni berdosa tak kira sapa pun....mungkin org PAS ni maksum kot! Suci and bersih seumur hidup kecuali dia keluaq PAS....btw, hangpa komplot dgn DAP (bkn Islam) tak dosa ka sbb dulu hangpa kata BN bdosa sbb komplot dgn MCA & MIC? Pakai otak kat kepala la sblm nak kata apa2, jgn pakai otak kat lutut!

nitestalker August 3, 2011 at 11:40 AM  

ada baiknya tak dijawab isu ni...secara tak langsung beliau tak kompeten... ape lagi, pru kasi tukar la... ape guna dok kata kerja untuk rakyat tapi bila rakyat tanya awat lagu tu, dok senyap tak menjawab, alahai.. kalau aku boss dan ada staff camni, memang tak perform la jwbnya.... terus bg notis 24 jam walaupun terpaksa bayar gaji dan pampasan.buat rugi je simpan org camni....

Anonymous August 3, 2011 at 12:41 PM  

kemarahan besi tumpat membuktikan kebenaran cerita exco diatas

Anonymous August 3, 2011 at 6:18 PM  

ada sumber pas sebut, benda ni dahpun meletup sejak beberapa bulan lepas lagi (internal party problemo) depa cuba sedaya upaya tutup supaya ahli bawahan tak terhidu.

sayangnya, dalam pas ada berpuak-puak ... pastinya ada puak yang memang anti-exco kanan tu! depa ni lah yang pecahkan lobang. (itu daripada hearsay yang aku terima dua-tiga hari lepas). KALAU SALAH,MAAFKAN.


SUMBERDALAMAN

belangkaih kola August 3, 2011 at 7:10 PM  

exco syok korek-korek.MB Kedah yg kena sakit jantung tersunbat.

spesisi m sabu la tu.

mie August 4, 2011 at 10:23 AM  

tiada lagi perkataan yang patut dikeluarkan selain daripada perkataan syabas.....ramai jugak ahli-ahli hamPAS mengikut jejak MAT SABU ni dahlah berzina dgn bina org kahwin pulak tu....TAKE BEEEEER....

Anonymous August 4, 2011 at 11:47 AM  

bulan2 posa dok mengumpat.skali org buka blog ni,satu dosa hang dpt.nak sangat kan dosa? amek hang.

Anonymous August 4, 2011 at 3:22 PM  

Alahhhhhhhhhh...dulu kelantan pun sama kena...atas gerabak kereta api la...kena pukui la...wat report polis laaaa...last2...kes tu xpernah wujud pun..malah, aku yang dok pi kelantan ni gi tanyo balai yang konon2 ada report polis...semuanya fitnahhhhhhhhh.....hidup la hanh ngan sogokan umno tu....hang dok heboh benda2 kecik...yang atas di putrajaya ni....penuh poket...haangpa xtau...jengok umnongok wat apa kat atas ni...suh hangpa tabuh fitnah, yang ptg hangpa xnampak apa org hangpa wat kat atas ni...insaflah...bertaubat lat..dah tua nak mampus pun wat fitnah lagi..

Anonymous September 26, 2011 at 8:38 AM  

haha.. sembang lebih nmpknya puak2 pas ni.. jangan lupa kes mat sabu.. saksi cukup 4 org wei.. bukan 4 tapi 9.. tapi yang bagi keterengan cuma 3.. dan teknikal isu kesilapan atas kertas menyebabkan dia terlepas.. apa hangpa dok gebang ni.. aku bukan nak percaya bulat2 cerita ni.. tapi pasai apa sampai hari ni puak2 pas senyap? apa ingat hangpa SUCI sgt ka.. tak mengata org.. ceramah hangpa cerok kampung semua dok ngata kat org saja.. buka ceramah agama pun.. poster tulis ceramah agama.. ptuihhh..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP