Monday, August 1, 2011

ANWAR BENGANG ! : ANWAR TAK RESTU KU LI GANTI BELIAU ? AZMIN ADALAH PILIHAN UTAMA ANWAR ...

Cadangan PAS untuk menabalkan Ku Li sebagai PENGGANTI ANWAR DI KERUSI KETUA PEMBANGKANG serta PERDANA MENTERI MALAYSIA seandainya PR menang pada PRU13 nanti hanyalah satu impian PAS semata-mata kerana dikatakan Anwar kini sedang marah gila dengan idea PAS ini !



Anwar hanya mengharapkan Azmin Ali sahaja sebagai pengganti beliau kerana selama ini pun orang harapan Anwar dalam politik diletakkan di atas batu jemala Azmin Ali. Sejak Anwar ditendang dari UMNO , ditendang dari jawatan Timbalan Perdana Menteri dan segala jawatan-jawatan lain dalam Kerajaan Malaysia, Azmin lah orang yang paling diharapkan Anwar untuk menjaga anak isterinya dan masa depan politiknya.

(Walhal sebenarnya yang paling rapat untuk menjaga keluarga Anwar sewaktu ditahan di penjara adalah Ezam bukan Azmin). Azmin banyak main wayang saja dengan Anwar selama ni! Azmin hanya ada kelebihan apabila SANGGUP MEMBENARKAN isterinya .... tut!tut! ....|


Kini apabila ada idea untuk menabalkan Ku Li sebagai pengganti Anwar jika kes liwat Anwar yang akan disambung bicara minggu depan akan menyebabkan Anwar kembali ke Penjara Sungai Buloh amatlah menyakitkan hati Anwar dan Azmin Ali.

Sila baca lanjut di SINI

Rupa-rupanya PAS dan Anwar memang tidak sekepala, mereka cuma "bergabung dalam Pakatan Rakyat" hanyalah untuk menjatuhkan BN semata-mata.

Bukan demi kebaikan rakyat, jauh sekali untuk kebaikan negara. HANYA UNTUK MENJATUHKAN UMNO BN SAHAJA. Inilah PAS.




AloQStaQ
ISNIN
1 Ramadhan 1432H
1:31 Ptg

4 komen:

Anonymous August 1, 2011 at 1:51 PM  

Lim Kit Siang pung bengang ! dia tak suka Ku Li. Ku Li extremist melayu tu!

Anonymous August 1, 2011 at 1:54 PM  

pada aku KULI adalah dinasor politik saja. tak lama lagi mati la dia. dah tua dah. biar la dia jadi ketua pembangkang. tak merasa jadi PM, jadi ketua puak haramjadah pun jadilah.

Anonymous August 1, 2011 at 1:58 PM  

Sebenarnya tiada sesiapa pun dalam PR yang jujur dengan pakatan tersebut, masing-masing dengan agenda sendiri..LKS dengan polisi perkaumannya, Anwar dengan angan-angan nak jadi PM dan paling malang sekali N.ajis yang diliwat dan ditutuh atas bawah oleh dua ekor musibat tersebut...

Anonymous August 1, 2011 at 2:12 PM  

gila la kuli nak terima tawaran.
dia tu kan dah insaf tak mau keluar umno lagi dah?
banyak kali dah aku dengar kuli ni akan petahankan umno.
sebab tu dalam kes royalti minyak dikelantan, kuli masih pegang lesen umno walaupun bercakap mengenai royalti minyak kelantan (menyokong pas kelantan)

aku tak yakin kuli akan terima tawaran pakatan.

cuma satu saja yang kita dapat tengok dengan jelas: selain anwar, Pakatan tak ada generasi pelapis!

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP