Wednesday, July 6, 2011

KHALID FLINSTONE TAWARKAN BERUK BERDEMO SAMPAI PENGSAN DALAM STADIUM SHAH ALAM ...

MB Selangor telah menawarkan Stadium Shah Alam sebagai lokasi perhimpunan BERSIH 2.0 seperti petikan dari HaramkahDaily ni ...
SHAH ALAM 5 JULAI (HrkhDly): Kerajaan Selangor menawarkan kemudahan stadium di negeri ini untuk perhimpunan aman Bersih 2.0 kerana usaha untuk memupuk pilihan raya yang adil dan telus akan memanfaatkan rakyat, kata Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Beliau berkata sekirannya penganjur Bersih 2.0 memohon untuk menggunakan stadium- stadium di Shah Alam, beliau akan meluluskannya tertakluk kepada syarat- syarat biasa yang dikenakan kepada pihak yang mahu menggunakan premis sebegitu.

“Sekiranya NGO Bersih meminta kebenaran untuk menggunakan Stadium Shah Alam, saya akan setuju. Bagaimanapun perhimpunan itu perlulah dilakukan dengan penuh tatatertib serta berdisiplin,” ujar Khalid.

Khalid berkata, perhimpunan Bersih harus disokong oleh rakyat kerana ia bertujuan memastikan pengundi berpeluang memilih kerajaan yang terbaik menerusi pemilihan yang bebas daripada penipuan dan pembohongan.
KAWAN - KAWAN DI SHAH ALAM , AMACAM ??

Korang Setuju ? atau nak Membantah jugak ? ...

Haru ... Haru ! Pasai puak-puak ni aja, semua rakyat jadi tertekan ...

NOta ++ : Lepas ni mungkin Stadium Darul Aman juga akan di tawarkan jugak kot .... mana la tau , kann ?! Ha Ha!


AloQStaQ
RABU
06 Julai 2011
09:09 Pagi

4 komen:

Anonymous July 6, 2011 at 9:25 AM  

aku tak setuju! rumah aku kat area stadium tu. nanti kalau jadi huru hara, siapa nak bertanggungjawab? buat aje kat stadium penang sana. jangan di shah alam. Tolonglah!

zulkar9 July 6, 2011 at 9:28 AM  

KHALID NI MEMANG BODOH LA. ORANG TAK NAK BUAT KAT STADIUM, DIA PULAK PANDAI-PANDAI PEGI TAWARKAN STADIUM SHAH ALAM. DEMO DALAM STADIUM MANA BEST! TAKDER KICK! LAINLAH KAT JALAN, BARULAH MELETUP!

Anonymous July 6, 2011 at 9:31 AM  

Khalid setuju BERSHIT diadakan distadium SHAH ALAM.Rakyat Selangor yang caught in the jamm tuntut ganti rugi Minyak dengan MB...jangan lupa merekakan kerajaan BERKEBAJIKAN.

Saranan MB perhimpunan hendaklah diadakan dengan tertib...make sure he checks tak ada parang and molotov cocktail dibawa masuk. PDRM should bring AMBIGA and showed her all the parang and molotov cocktail sebagai renungan dia yang terlebih bijaksana.

Anonymous July 23, 2011 at 10:10 AM  

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP