Tuesday, June 7, 2011

TAHNIAH KARPAL SINGH ! - Ucapan Daripada Tun.Dr.M ... (PUAK PAS MESTI BACA!)

Ayahanda TUN.Dr.M kita pada hari ini telah membuat artikel khas di dalam chedet.co.cc untuk mengucapkan TAHNIAH kepada Pengerusi DAP Malaysia, YB Karpal Singh.
(PUAK PAS MESTI BACA ARTIKEL TUN DR.M KALI NI !)
Aku pun dengan ini tumpang sama ingin mengucapkan TAHNIAH kepada Karpal Singh.

Sekian. Terima Kasih.

TAHNIAH KARPAL SINGH !
TAHNIAH DAP !
TAHNIAH KARPAL SINGH !
TAHNIAH DAP !
TAHNIAH KARPAL SINGH !
TAHNIAH DAP !



Ikhlas Daripada:
AloQStaQ
1:11 Ptg
7/Jun/2011

6 komen:

Jeffry June 7, 2011 at 1:35 PM  

WA PUN NK TUMPANG SKAKI NK UCAP TAHNIAH DAN TAKZIAH KAT KING KAPAL KARAM KEHKEHKEH

Anonymous June 7, 2011 at 3:12 PM  

Kena tunggu Tun juga. Komen orang lain sebelum ini tidak ada uuumph le!

Anonymous June 8, 2011 at 1:50 PM  

salam semua.. aku qasa tak ada masalah apa.. islam memg utk semua mahluk manusia.. pas ada agenda dia umno ada agenda dia.. smua perkara mesti berubah.. contohnya dlu minyak murah,larni mahai dlu tarif karan murah larni mahai dlu milo ais seqinggit larni seqinggit 8.. manusia,politik atau apa2 sajalah pun berubah jgk.. dlu orang mula jalan kaki,lpastu nek gerek,lapstu nek bas lpastu nek motor,lpastu nek qeta.. qeta plak berjuta2 nilainya.. dlu syarikat untung kecik larni berjuta2.. ingat lah smua muslim,islam kita hanya berpandu pada AL QURAN dan RASSULLAH S.A.W..
bagi aku mana2 parti politik mengikut berpandukan pada perkara tu aku follow.. kita semua adalah rakyat cina ka india ka melayu ka.. hudud dalam islam adalah wajib.. dan bagi aku kita sebagai orang muslim patut bagitau org bukan muslim tentang undang2 islam.. aku qasa lepa semua pun faham... larni pun lepa semua tau apa batas2 dalam islam.. aku hairan 1 saja.. dulu sapakah penentang utama pas ni? kenapa perlu ditentang? kenapa hendak di halang perjuangan pas ni DAHULU? pakat2 renung.. berfikir.. wasalam

BUDAK CAWANGAN June 8, 2011 at 3:42 PM  

Wah.. nak tumpang ucap tahniah jugak laaa

Anonymous June 15, 2011 at 9:59 PM  

oiii aloqstaqblog...minta org komen dgn berhemah & sopan konon...piiiraahhh mabuk..yg hang sndiri dok tulis lintang pukang..dok maki org sana sini..mcm bagoooosss...uweekk.

1 lagi yg hang dok marah kapalsing apa jadahnyaa. dia bukan islam sbb tu dia dulu dok hina islam..patutnya sbg PM mamak madet pandikuty tu yang pi dakwah kt kapal ttg kebaikan islam..last2 mamak tu yg lebih dasyat lg dok hina agama sendiri..dh kelantan nk laksanakan hudud bg je sokongan..apa nk halang2 plk lg..apa niii????? patut kita sokongan pd PAS yg nk dakwah kt geng2 kapiaq tu..bukan dok hentam lg. pikiaq ckt bloger UmNO oii..hdup ni bukan lama..60 thn 70 thn igt lama kot?? hdup bkn nk tongkat langit..pikiaq ckt bro

Anonymous June 16, 2011 at 5:02 PM  

aloqstaq lipas peliharaan UMNO..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP