Tuesday, June 21, 2011

AMBIGA ITU MUSUH ISLAM & MELAYU YANG NYATA ... Jangan Sokong BERSIH 2.0 !!!

Sebarkan! Terutamanya Untuk Puak hamPAS!

Sila maklum dan war-warkankan siapakah sebenarnya Pengerusi Himpunan Bersih 2 yang dipuja oleh puak pakatan haram !

Nama : Ambiga Sreenevasan
1. Agama Hindu
2. Anti Islam
3. Penyokong Murtad

Kerja jahat laknatullah ni :

1. Menjadi peguam bela kes Lina Joy seorg wanita islam yg murtad

2. Menganjurkan forum pertikaikan kuasa mahkamah syariah melibatkan kemasukan org bukan islam masuk islam.

3. Pendokong dan Penggerak IFC (Inter Faith Comission/Suruhanjaya Antara agama) yg pernah mengatakan bhw perceraian dlm islam adalah zalim dan juga menyokong pluralisme agama.

4. Menawarkan khidmat guaman percuma kpd umat islam yg nak murtad sekiranya dibawa ke mahkamah persekutuan.

5. Penyokong kuat kepada seorng wanita India yang nak mohon jadi peguam syarie dan nasib baik permohonan ditolak.


Sebarkan kepincangan ahli/para pemimpin PAS yang bertakbir dengan kebesaran nama Allah tetapi sanggup mengikut petualang agama Islam.


Artikel ini dipetik dari blog Sahabat (Anak Seberang)

SEBARKAN !


AloQStaQ
selasa
21 JUN 2011
3:25 Ptg

3 komen:

Anonymous June 21, 2011 at 4:11 PM  

walaupun dah tau ambiga panddikutty tu anti-islam serta pro murtad tp ada pemimpin islam sanggup berpeluk dengan beliau demi memenuhi cita2 putrajaya,kalau perkara kecil ni pun PAS boleh mempersendakan islam perkara yang besar lg tak tahu la nak cakap,dulu ckp UMNO kafir sbb berkawan dengan mca,mic tp pas berpeluk dengan ambiga serta dap itu aku leh kategorikan sbg parti murtad

Anonymous June 23, 2011 at 12:49 AM  

bodoh punya bloq,puak umno,admin... awat hampa semua ni baik sgt ka.. nama ja islam.. hampa x pernah buat jahat ka.. bodo,mangkaq.. aku cabaq hang wei admin.. hang jawab apa bloq pembangkang post.. takat hang punya post apa kejadahnya.. bodo mangkaq.. aku cabaq wei.. ang jawab 1,1 apa yang di pos dalam bloq pembakang.. aku nak tgok apa yang boleh jawab..aku tgok apa yang puak umno ni boleh buktikan kata hampa betui.. cabaran aku jangan lupa

Tanaka..>GeNEcist..™® July 6, 2011 at 8:58 PM  

Hoi tukang komen yg nombo dua tuh! Skang ni blogger ni ckp pasal maruah umat Islam yg dok ikot cakap orang KAFIR! Kita umat islam dah kena tipu bulat2 ngan Ambiga.. Kalau hang tu baguih sangat, hang la anjurkan BERSIH tu.. Buat cara Islam.. Ni tak, yg kafir laknat nak musnahkan islam jugak hang nak ikot.. Entah2 hang bukan org Islam kot? sja nak buat kacau.. G mampuih la kafir laknat! Dah lah pengecut, komen pakai ID anonymous.. Sah2 la kau tu org kafir nak pecah belahkan orang Islam..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP