Monday, May 16, 2011

TAHNIAH ANWAR ! ... HANG MEMANG LAYAK MEMBELA DIRI SENDIRI ! ... SOLAT HAJAT TERMAQBUL SUDAH !!

Hakim hari ini telah membuat keputusan terbaik kepada pihak Anwar untuk membela dirinya sendiri dalam kes liwat, sejajar dengan permohonan SOLAT HAJAT selama ini oleh puak-puak Pakatan Rakyat sejak 1998 dahulu lagi !

Alhamdulillah Allah telah maqbulkan doa-doa jemaah di SOLAT HAJAT serata pelusok negara memhon agar KEBENARAN ditunjukkan dan KEADILAN kepada Anwar didambakan ....

Nah ! ...  Hari ini KEADILAN kepada Anwar telah terlaksana, BELIAU BOLEH MEMBELA DIRI SENDIRI ! Tanpa ada sekatan mana-mana pihak ! Mahkamah dah pun meminta beliau sendiri menceritakan apa saja yang terbuku di hati demi menegakkan batang opppsss! menegakkan KEADILAN BAGI DIRINYA YANG "DIFITNAH" UMNO SELAMA INI ! ...

Inilah masanya untuk Anwar mendedahkan segala-galanya di Mahkamah ! Dato Najib pun tak buleh halang dia nak cakap apa saja baiiiiii !!! Padan muka Dato Najib, kan ? kan ? kan ? HAHAHAHA ...

Inilah hasil dari doa Tok-Tok Guru PAS yang mengimamkan SOLAT HAJAT selama ini ! ALHAMDULILLAH ! takbirrr ! ALLAH UAKBAR !!!

Mari kita sama-sama tunggu apa yang Anwar nak bela dirinya sendiri nanti ! Semoga beliau dapat memberikan fakta kukuh untuk mempertahankan dirinya sendiri ... PELUANG SUDAH DIBERI DENGAN LUAS HARI INI OLEH MAHKAMAH ! Anwar, ngko gunakanlah platform Mahkamah kali ini untuk bagitau dunia bahawa hang ada fakta dan bukti ...

Boleh la rakyat tengok & nilaikan sendiri alasan kukuh dari pihak hang ... sebab selama ini, hang dok berceramah kata hang tak salah, hang telah dianiaya , hang difitnah, hang kata hang memang tak salah, hang tak salah tapi UMNO yang salah (itu la yang hang dok ulang sejak berbelas tahun dulu di ceramah-ceramah!)... Tapi, fakta & bukti langsung tak ada ...

Kalau setakat macam tu punya pernyataan dari mulut hang, mana kami nak percaya bai!

Kali ni kami tunggu pernyataan rasmi hang dalam mahkamah nanti untuk membela diri, masa tu baru kami buleh mengkaji kenyataan hang dengan lebih mendalam sama ada hang betoi atau Saiful yang betoi ...

Kalau hanya bercakap pong-pang-pong-pang di pentas ceramah, Chin Peng pun buleh buat benda tu untok mempertahankan diri depan penyokong2 dia ! ... Ini kat Mahkamah ! Semua media dunia akan bertumpu kepada kes pungkoq ni baiiii ! ... inilah masanya untuk hang menyatakan Haq !

Itupun kalau hang ada fakta yang benaq laaa ... supaya hang dapat buktikan dan hang pastikan tidak bercakap belit2 macam ulaq ! ...

Nanti kalau terjerat nanti, tak da sapa pun buleh tulong hang baiiii ! ... Karpal Singh pun lari (macam Usop Wilchar lari sambil usung wilchar tu oiiii ! hehe ) ... ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !



AloQStaQ
16 May 2011
12:12 tengahari

Selamat Hari Guru ...

1 komen:

Anonymous May 17, 2011 at 8:15 AM  

Kalau Anwar ini menjadi guru kepada pelajar sekolah menengah, lagi parah kerajaan dalam misi mendidik belia menjadi sihat dan bermoral..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP