Monday, April 25, 2011

TUNGGU PENDEDAHAN ALOQSTAQBLOG ... Pantun Sikit : JOM PI ALOR SETAR KEDAH , PUSAT HIBURAN TUMBUH BERCAMBAH !!


AloQStaQBlog pasti akan mendedahkan lagi penambahan Pusat Hiburan sejak dipimpin oleh Parti ISLAM SeMalaysia yang mengaku memperjuangkan Negara Islam Negara Berkebajikan (setelah DAP Harbi & ANUwar tak kasi dah PAS sebut "PAS Memperjuangkan Islam !" )

Inikah perjuangan Islam haprak cara PAS ? ... sekali kena sergah dengan kapir harbi DAP, menonong hangpa lintang pukang pi buang prinsip asal perjuangan PAS sejak penubuhan dulu ! BODOH PIANG !

Kalau dulu sewaktu BN memerintah Kedah, PAS dok kutuk UMNO kaw-kaw punya!

UMNO tak cegah maksiat la, UMNO bapak iblis membenarkan hiburan kepada anak muda berleluasa la , UMNO pembuka pintu maksiat di Kedah la , macam-macam tohmahan ...

Dan hanya PAS sahaja kononnya dijulang seolah-olah benar-benar memperjuangkan Islam serta mencegah maksiat di Kedah khususnya di Alor Setar !!!

Hargggghhh Tuihhh !!! .......................

Sekarang, ALLAH BALAS KEKUFURAN & KESOMBONGAN PAS KEDAH (Sebelum PRU12) DENGAN BALASAN SETIMPAL YANG BOLEH MEMALUKAN KEPIMPINAN PAS YANG SELAMA INI SOMBONG & MENDABIK DADA BAHAWA MEREKALAH SEBENARNYA PEJUANG ISLAM DI BUMI MALAYSIA NI, BUKAN UMNO ...

Di dunia lagi dah nampak balasan Allah Taala ...

Nanti di Akhirat nanti, kalaulah orang UMNO yang ditohmah dan diadu-domba oleh PAS selama ini tidak mengampuni dosa-dosa tohmahan tersebut secara peribadi , aku tak pasti adakah JANJI SYURGA ALLAH itu adalah milik PAS ??

Wallohu'aklam ! Jawablah di Mahsyar wahai seluruh Ahli PAS yang menghina UMNO !

SAMA-SAMA TUNGGU PENDEDAHAN ALOQSTAQBLOG ! ... Dah tak lama lagi dah .... He He He ... 


AloQStaQ
ISNIN
1:10 Pagi
25 April 2011
(Hari Penentuan Nasib ANUwar Kes Liwat) ...

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP