Sunday, April 17, 2011

TERBUKTI 2/3 RAKYAT SARAWAK MENERIMA ANWAR (Sebagai PELIWAT & PORNSTAR) ... InsyaAllah Seluruh Malaysia pun begitu juga ... Masa Yang Hampir Sesuai untuk PRU13 !

Alhamdulillah , sepanjang dua minggu lepas sewaktu Anuwar asyik berkampung di Sarawak serta menjelajah seluruh pelusok kampung dan pendalaman untuk beliau berceramah membersihkan namanya yang dah sudah sedia kotor dengan zina & maksiat, akhirnya segala penat lelah beliau telah dibalas oleh 2/3 rakyat Sarawak !

Mereka terlalu mempercayai Anuwar , yakni percaya bahawa Anuwar memang penzina & pembuat maksiat tersohor negara !

TAHNIAH ANUWAR ... ANDA MEMANG HEBAT !
LETAK 49 KERUSI , MENANG 3 SAJA ! PKR memang sah 100% PARTI KENA REJECT !
Memalukan !


AloQStaQ
17 April 2011
8:50 Pagi

2 komen:

Anak Bukit Hijau April 17, 2011 at 9:29 AM  

Aku pun benar-benar berharap pengundi di Kedah, khasnya, kekalkan momentum itu - parti-parti yang menjadi duri dalam daging orang Melayu itu ditolak terus dalam PRU 13 nanti.

Tapi apakah kita sudah bersedia melakukan, seperti yang berlaku di Sarawak ?

Kita sebenarnya tiada pilihan kalau mau Melayu terus menjadi "tuan".

Salam.

Anonymous April 17, 2011 at 9:58 AM  

Kah kah kah kah... ingatkan rakyat biasa Malaysia je kene kencing ngan AnWAR OMEGA ni. Rupe2ye wartawan2 seluruh dunia pun dikencingnye hidup2!!!!!

Anwar berkata, beliau hanya bersedia untuk 'membincangkan' mengenai tuduhan dan dakwaan Raja Petra terhadapnya pada Ahad ini.

"Lusa boleh bincang tentang kepimpinan Anwar. Jangan benarkan sesiapa alih pandangan.

"Bukan saya nak elak, kalau nak bincang boleh, tapi 17 haribulan. Lepas itu boleh teruskan serangan terhadap Anwar," katanya sinis.


Kalau dah kaki kencing tu, dgn sape2 pun tetap dikencing oleh si Dajjal tahap OMEGA ni... yang masih percaya, penyokong yg suke hirup kencingan manusia keparat ni je

Kah kah kah kah kah kah

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP