Tuesday, April 5, 2011

MARI KITA TENGOK !!! PERSAMAAN WAJAH SYAITAN & ANUGERAH TUHAN .... Doa Telah Dimaqbulkan Allah .... Video Pun Dah Keluar !!! ...


Aku, yang bernama samaran AloQStaQ dari blog picisan AloQStaQBlog dengan ini ingin mengucapkan SELAMAT KELUAR PARTI BERAMAI-RAMAI kepada seluruh penganut PAS, PKR dan (mungkin) DAP ...

Janganlah kalian sesekali meneruskan persekongkolan kalian dengan SYAITAN YANG NYATA YANG DIANUGERAHKAN KEPADA PERJUANGAN KALIAN INI ....

Semoga Malaysia akan Aman, Tenang dan Damai TANPANYA ...

SELAMAT TINGGAL PERJUANGAN PAKATAN RAKYAT  ... (YANG DAH LAMA MENIPU RAKYAT & DITIPU ANWAR!)

(JOM TENGOK Rupa LELAKI Y Yang telah aku perbesarkan 200%) ... Syukur, ianya SAMA & SERUPA !


Persamaan Wajah SYAITAN & ANUGERAH TUHAN ....




INGATLAH TUAN-TUAN & PUAN-PUAN ...

BAHWA ANWAR BIN IBRAHIM ITU ADALAH NAJIS UMNO YANG TELAH DITENDANG KELUAR OLEH DR.MAHATHIR DEMI KEBAIKAN SEJAGAT ... TAKKANLAH KAMU SEMUA DALAM PAKATAN NAK ANGKAT NAJIS ITU DAN MENJUNJUNGNYA DI ATAS KEPALA KALIAN ????

BODOH NAK MAMPUIH LA NAMANYA TU!...


HARI INI JELAS TERBUKTI DENGAN TERANG-TERANGAN ... ALLAH SUDAH TUNJUKKAN ... SEDARLAH SEBELUM KAMU TERLIWAT !






AloQStaQ
05 April 2011
12:21 Tengah Malam

8 komen:

Anonymous April 5, 2011 at 12:43 AM  

barua betoi. memang nampak sama laaaaaa! gila sial bodoh aku percaya anwar selama ni. babi punya anugerah!

wak April 5, 2011 at 12:44 AM  

hang memang terer la losstaq .... hang cari gambar yang sepadan dengan orangnya ... tapi, aku maseh tak percaya. ini semua dusta, kerana aku yakin anwar bukan macam ni orangnya! dia lebih jahat dari ini! HAHaaha
-wak

Anonymous April 5, 2011 at 1:06 AM  

pelandok dua serupa niii

Anonymous April 5, 2011 at 1:35 AM  

Ini semua KONSPIRASSSIII…!!!!!!
Konspirasi kepala hotak hang!!! Konek hang yang gila isi.. barua celaka punya Anuaq!!! Memang specis dajjal!!! Sapa lagi kalau bukan hang…

Anonymous April 5, 2011 at 2:06 AM  

sblom buat seks..makhluk ni pelok dulu...sambil berdiri...tuala putih..mmmmmmmm

teringat aku kes saiful yg mengatakan :

Yusof: Gelap tak?
Saiful: Gelap tapi masih ada cahaya dari celah langsir. Anwar arahkan saya bersihkan diri dalam tandas. Saya buka pakaian dan masuk ke dalam tandas untuk membasuh badan.
Saya ambil tuala dalam tandas dan keluar sambil bawa baju kemeja untuk digantung pada tempat pemegang. Saya nampak Anwar di hujung penjuru katil.
Anwar berdiri dengan bertuala putih dan arahkan saya datang kepadanya. Anwar kemudian peluk saya sambil berdiri.
Keterangan Mohd. Saiful tiba-tiba terhenti apabila Karpal Singh memohon supaya keterangan saksi itu dibuat secara tertutup di dalam kamar.

Anonymous April 11, 2011 at 11:50 AM  

bang..tak elok kita dedahkan aib orang waima benda itu betul..apatah lagi kalau tak betul...kalau belom confirm betoi atau tidak..jadi....jgn lah diwar-warkan..ingat sama pada Allah bang....

hassnee February 14, 2014 at 10:12 AM  

dilihat dengan mata kasar memang macam nampak serupa tapi tak semestinya orangnya sama...jika betul itu anwar biarlah dia yang tanggung dosa dan di azab di neraka nanti...tetapi jika bukan anwar janganlah kita yang memfitnah masuk neraka kerana perbuatan fitnah...sama2lah kita mohon ampun dari Allah atas kelemahan kita

hassnee February 14, 2014 at 10:16 AM  

Salam. Dilihat dari mata kasar memang macam serupa tapi tak semestinya orangnya sama jika betul anwar biarlah dia tanggung dosa dan diazab di neraka nanti...tetapi jika bukan anwar janganlah kita masuk neraka kerana memfitnah...bertaubat adalah lebih baik dari memfitnah orang...sama2lah kita mohon ampun dari Allah atas kelemahan kita

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP