Monday, December 13, 2010

WikiLeaks : ANWAR LIWAT : Maksud PERANGKAP !!!

Anwar Ibrahim dikatakan MASUK PERANGKAP SEKS (LIWAT) ?

Hahaha ! Pasai apa dia masuk perangkap seks (liwat) ? Ini sebab memang dia kaki liwat kot ? Tapi, siapa yang PERANGKAP dia ? ... Hahaha !



(Gambar di atas dipetik dari blog kawan2 , TQ) ... Hehehe !


Jangan terpedaya dengan ayat MalaysiaKini mengenai istilah "PERANGKAP" tu !! ... tak ada siapa yang mengatur untuk memerangkap Anwar , padahal Anwar sendiri yang MEMBIARKAN DIRINYA TERPERANGKAP di dalam masalah tersebut ...

Situasi mudah untuk anda memahami istilah TERPERANGKAP :

1. Masuk lif (tanpa paksaan mana-mana pihak) dan lif jammed! Ini TERPERANGKAP namanya!

2. Masuk bilik hotel dengan perempuan bukan mahram (tanpa paksaan mana-mana pihak) dan bertujuan untuk berbincang / bersembang / berubat / berkhalwat / romen ... Dan Pegawai Jabatan Agama Islam mai cekup ... (disebabkan pihak Hotel buat report) ... Ini juga TERPERANGKAP namanya !

3. Masuk tandas kat Supermarket sebab nak terberak sakit perut gila babi ... terus masuk dan buka seluar lalu melepaskan hajat ... Ahhh! Legaaa! ... bila tiba time nak cuci pungkoq, ayaq paip pula tak da ! ... MACAMANA ni ! nak cuci guna batu , batu tak ada ... nak cuci guna tisu , tisu tak ada ... nak terus pakai seluar dan blah begitu aja , alahaiiii - pungkoq masih tak di cuci ... ini juga TERPERANGKAP namanya .... !!!

Jadi, fahamilah bahawa KES LIWAT ANWAR yang didedahkan oleh WikiLeaks tu, disebut PERANGKAP itu bermakna Anwar sendiri yang memerangkap dirinya ... tak ada orang lain yang terlibat dan bertujuan untuk MEMERANGKAP Dato' Seri Anwar ...

Jelas disini, TAKKAN HANGPA (PENGIKUT PAKATAN) TAK MAU SEDAQ - SEDAQ LAGI !? .... Dah jelas dah niii ........ !!!


AloQStaQ
13 Dec 2010
1:30 Ptg

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP