Thursday, December 30, 2010

SALIB & TERESA KOK ... Lu Jangan Bikin Isu La Nyoya !!!

Aku begitu hangin satu kepala bila ini pompuan cuba menangguk di air keruh demi kepentingan politik lubang najis Pakatan Rakyat ! Babi betoi ! Aku dah marah ni ... 


Arah buang salib, Najib digesa mohon maaf
Ahli parlimen Seputeh Teresa Kok menuntut Datuk Seri Najib Razak supaya memohon maaf berhubung satu arahan daripada pejabat perdana menteri itu supaya membuang elemen keagamaan daripada satu majlis sambutan Krismas.

NONETeresa berkata arahan berkenaan menetapkan supaya lambang salib disisihkan daripada satu majlis yang dihadiri Najib pada 25 Disember lalu.

Majlis berkenaan diadakan di kediaman ketua biskop gereja Katolik Kuala Lumpur.

Arahan berkenaan juga melarang berlakunya upacara sembahyang dan nyanyian lagu-lagu pemujaan di majlis anjuran Persekutuan Kristian Malaysia (CFM) itu, kata Teresa lagi.

Teresa yang juga exco kanan kerajaan Selangor menyifatkan arahan daripada pejabat perdana menteri itu merupakan satu tindakan yang "tidak menghormati" masyarakat Kristian.

"Arahan Pejabat Perdana Menteri itu adalah satu pengkhianatan terhadap (slogan) berbilang etnik, berbilang agama 1Malaysia yang dikhutbahkan dengan penuh ghairah oleh Najib," kata Kok dalam satu kenyataan hari ini.

najib pc 091210 01Tambahnya, Najib perlu memohon maaf kepada CFM kerana "menyah-Kristiankan" majlis sambutan Krismas berkenaan dan menafikan kebebasan beragama bagi rakyat Malaysia.

“Arahan seperti itu daripada Pejabat Perdana Menteri menunjukkan betapa tidak ikhlas dan tidak sopan kelakuan Najib sebagai seorang tetamu," katanya.

Teresa juga berkata, beliau meragui sekiranya Najib tidak mengetahui bahawa pejabatnya sendiri telah mengeluarkan arahan berkenaan.

Sehubungan itu juga, beliau menggesa Najib mengeluarkan permohonan maaf secara terbuka dan mengarahkan kerajaan supaya menghormati tradisi Krismas dan hak rakyat Malaysia untuk bebas beragama.

“Saya harap Najib dan pejabatnya akan sedar bahawa ada makna mendalam bagi Krismas, melebihi Santa Claus dan salju dan makna mendalam itu perlu dihormati," katanya.

Oiii pompuan ! Hang jangan buat bagi aku marah !!! Aku dah marah dah ni nyonya ! Apahal lu nyonya !??? Lu pasai apa ? Pejabat Najib minta buang simbol keagamaan tu secara sopan, bersurat lagi (aku rasa la ... kalau lisan, tak bersurat pun apa salahnya!?) ... Bukan dengan cara amik tangga panjat dan buang simbol tu dalam tong sampah !

Korang jaga la sikit sensitiviti tetamu , khususnya seorang pemimpin , dah tu dia pulak beragama Islam. Jadi, jangan la bikin isu macam ni ... ini dipanggil NILAI-NILAI MURNI HORMAT MENGHORMATI ...

Pada aku, nak sama-sama memeriahkan Sambutan Krismas adalah tidak salah.

Tapi, kalau dah sampai nak kena (SEOLAH-OLAH) menghormati simbol agama orang, maka kalau boleh dielakkan, nak jugak dielakkan ! ...

Aku harap sangat-sangat DS Najib janganlah mohon maaf seperti yang nyonya sialan ni minta ... ini bukan apa, cuma POLITICAL MILLIAGE nyonya sialan ni saja ! ...

Aku nak tengok : 

Apa pendirian Anwar Sialan dalam hal ni ...
Apa pendirian Nik Ajis & kuncu2nya ...
Ini sudah lebihhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!


AloQStaQ
30 Disember 2010
3:30 Ptg
Kem

4 komen:

Anonymous December 30, 2010 at 4:02 PM  

lain kali...najib toksah dok pi la dalam tempat2 macam tu...
bagi je alasan...sakit gigi ka,kena sembelit ka...
depa ni semua dok perati mana ada peluang nak salahkan najib.
nak jadi cerita...masa najib hadzir kat majlis tu...ada babi2 pakatan(orang pas)ambil gambar najib berhampiran lambang salib tu....
heboh satu malaya yang najib buat benda syirik...
aku bolih agak ada apa ada dalam kepala keturunan kominis ni.
teresa cock tu dah memang kerja dia...jenis pelacur yang tak pernah puas.

Anonymous December 30, 2010 at 4:53 PM  

si betina SUNDAL bolong DAPig dh menyalak dah...kepada DS Najib, tok sah dilayan "nafsu" nyonya karat nie...buang masa aje..byk laa kerja lain yg nk dibuat...

Anonymous December 30, 2010 at 5:52 PM  

Memang pon depa dah ready dgn kamera nak ambik gambar...tetiba tak ada pulak ...punya la frust tak dapat satu isu nak dibawa ke Tenang...
Tahniah PM kerana menghidu perangkap mereka...
hahahaha

Nyonya BABI December 30, 2010 at 6:35 PM  

Oi nyonya bodoh. Lu memang bangsat. Itu hari lepas menang election you masak 5 babi kan? Ini Christmas berapa babi lu mau masak?

Dasar communist.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP