Thursday, November 25, 2010

SELAMAT HARI LAHIR DATO' HAJI MUKHRIZ ...


SELAMAT HARI LAHIR DATO' MUKHRIZ TUN MAHATHIR!

(25 NOVEMBER 2010) Semoga panjang umur, murah rezeki, berbahagia di samping keluarga dan dilimpahi dengan kesihatan sepanjang masa ... Aminnn ...


Dan tak lupa ,
Diucapkan Tahniah & Syukur kepada DATO' MUKHRIZ TUN MAHATHIR kerana telah sempurna melakukan ibadah Haji di Makkah, semoga mendapat keberkatan dari Ilahi ...



Tulus Ikhlas Daripada ;

AloQStaQ

-BANTU MUKHRIZ UNTUK MEMBANTU UMNO
...

4 komen:

Admin CCZ November 25, 2010 at 9:39 AM  

Selamat Hari Lahir buat DMM..CCZ doakan semog esok pastinya nama DMM yang naik untuk kemudi Kedah..Hidup Mukhriz!!!

zulmurad November 25, 2010 at 11:45 AM  

SeLaMaT MeNYamBuT HaRi KeLaHirAn YB DaTo' MuKhRiZ Tun MaHaThIr ...

SeMuGa diBeRi HiDaYaH dAn KeKuATaN sERTa SeMaNGaT JuAnG YaNg AbADi UnTuk MeNaWan KeMBaLi NeGeRi KeDaH YaNg KiTa SaYaNGi ..

DaRi KaMi CuCu2 PaKMid KoLeJ - GrAnD OldMan of KSAH [KoLeJ SulTan AbD HaMiD ] aLoR SeTaR ..
[a late friend of Tun Dr Mahathir]

Unknown November 26, 2010 at 11:54 AM  

selamat hari lahir kepada Dato Mukhriz semoga panjang umur dan di murah kan rezeki..

salam 1 malaysia...saya telah paut kan blog anda utk blog saya..kalau boleh paut kan blog saya utk blog anda..terima kasih dan salam perjuangan dari saya,penulis badut rakyat..

http://badutrakyat.blogspot.com/

AloQStaQ December 1, 2010 at 11:07 PM  

Melayu CinDia,

TQ bro for supporting my blog. Aku dah pun linkkan blog hang dari blog aku yang tak sehebat blog hang tu bro !... keep in touch OK !

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP