Friday, November 12, 2010

MB Kedah : TAK TAU , TAK TAU , TAK TAU

Berulang kali aku layan video ni dan aku rasa elok kalau aku kongsikan untuk kawan-kawan semua untuk turut menonton bersama .... MB KEDAH : TAK TAU



Tonton ni juga ....



Apa yang MB KEDAH tau ? ... MUNGKIN HANYA TAU TENGOK PEREMPUAN DAHI LICIN UNTUK DIJADIKAN BINI LAGI ...

Video bawah ni hanya sekadar selingan sahaja ... hehehe ... Beer , Beer , Beer ...




AloQStaQ
12 Nov 2010
3:30 AM

3 komen:

Shahrulrock November 13, 2010 at 12:10 PM  

Saya menulis, merayu agar dapat di fahami dengan segala pertimbangan akal budi.

Kepada saudara-saudara, baik yang hanya tukang cuci sehinggalah kepada menteri-menteri.Maka di khabarkan dengan penuh duka perkhabaran pilu akan bencana yang sedang melanda negeri Kedah tercinta.Di ketahui juga
oleh sejagat manusia dari yang celik bahasa hinggalah kepada yang
pekak dan buta bahawasanya negeri Kedah di landa bah yang turut
meragut nyawa.Sungguh sedih hati hamba, anak jati Kedah yang telah mengembara.
Hamba, walaupun hanya menyumbangkan satu undi untuk Adun Anak Bukit Parlimen Kuala Kedah tetap juga memiliki kad pengenalan seperti sekelian umat yang bernaung beraja, makan bersila dan hujung bulan di bayar upah kerja.Kita sama, bezanya hamba ini tidak pandai berpolitik seperti saudara yang sedang membaca.Sungguh, hamba hanyalah rakyat biasa yang membayar cukai tanpa pernah kecewa.
Hari ini, dalam suasana duka ibu di kampung menghubungi hamba. Suara
ibu memenuhi ruang telinga.Kata ibu "Zam, hang tolong habaq sat kat
Dato'Lat, kami kena bah langsung dia tak mai jenguk, sampai nak keluaq
p mana pun tak boleh air paras pinggang. Hari-hari makan nasi dengan
ikan masin.Suruh la orang UMNO mai jengok-jengok kami,hulur-hulur la
biskut kering.Nak harapkan PAS, langsung tak tau apa cerita".
Hamba kaget. Apakah ibu hamba penyokong PAS maka di lupakan dia?
Seingat hamba, setiap kali pilihanraya rumah buruk kami penuh berpesta
sepanduk dan poster dengan lambang dacing.Barangkali hamba dungu, maka
tidak kenal apa parti politik yang di sokong ibu hamba. Seingat hamba
juga, ibu akan bergerak dari rumah ke rumah menahan telinga memohon
agar di menangkan calon parti berlambang dacing.Ooooo...penat sungguh
wajah ibu.
Hari ini, rumah kecil kami di kampung di landa bah menggila dan
harapan untuk melihat Dato'Lat atau wakilnya yang sungguh bijak
menjaja cerita langsung tiada.
Apa guna ibu hanya sewaktu pilihanraya?
Dan menurut kata guru hamba yang mengajar konsep Leadership dalam bidang Management,dia berhujah dengan mengatakan "as a Leader, everything is your fault". Entahlah, hamba mana faham bahasa Inggeris macam ni.


Shahrul Nizam b Abd Hamid anak jati Kampung Kota Kubang Tedoh,
Gunung Keriang Alor Setar Kedah.

--
Shahrulrock
http://shahrulrock.blogspot.com

Shahrulrock November 13, 2010 at 12:12 PM  

Saya menulis, merayu agar dapat di fahami dengan segala pertimbangan akal budi.

Kepada saudara-saudara, baik yang hanya tukang cuci sehinggalah kepada
menteri-menteri.Maka di khabarkan dengan penuh duka perkhabaran pilu
akan bencana yang sedang melanda negeri Kedah tercinta.Di ketahui juga
oleh sejagat manusia dari yang celik bahasa hinggalah kepada yang
pekak dan buta bahawasanya negeri Kedah di landa bah yang turut
meragut nyawa.Sungguh sedih hati hamba, anak jati Kedah yang telah mengembara.
Hamba, walaupun hanya menyumbangkan satu undi untuk Adun Anak Bukit
Parlimen Kuala Kedah tetap juga memiliki kad pengenalan seperti
sekelian umat yang bernaung beraja, makan bersila dan hujung bulan di
bayar upah kerja.Kita sama, bezanya hamba ini tidak pandai berpolitik
seperti saudara yang sedang membaca.Sungguh, hamba hanyalah rakkyat
biasa yang membayar cukai tanpa pernah kecewa.
Hari ini, dalam suasana duka ibu di kampung menghubungi hamba. Suara
ibu memenuhi ruang telinga.Kata ibu "Zam, hang tolong habaq sat kat
Dato'Lat, kami kena bah langsung dia tak mai jenguk, sampai nak keluaq
p mana pun tak boleh air paras pinggang. Hari-hari makan nasi dengan
ikan masin.Suruh la orang UMNO mai jengok-jengok kami,hulur-hulur la
biskut kering.Nak harapkan PAS, langsung tak tau apa cerita".
Hamba kaget. Apakah ibu saya penyokong PAS maka di lupakan dia?
Seingat hamba, setiap kali pilihanraya rumah buruk kami penuh berpesta
sepanduk dan poster dengan lambang dacing.Barangkali hamba dungu, maka
tidak kenal apa parti politik yang di sokong ibu hamba. Seingat hamba
juga, ibu akan bergerak dari rumah ke rumah menahan telinga memohon
agar di menangkan calon parti berlambang dacing.Ooooo...penat sungguh
wajah ibu.
Hari ini, rumah kecil kami di kampung di landa bah menggila dan
harapan untuk melihat Dato'Lat atau wakilnya yang sungguh bijak
menjaja cerita langsung tiada.
Apa guna ibu hanya sewaktu pilihanraya?




Saya,Shahrul Nizam b Abd Hamid anak jati Kampung Kota Kubang Tedoh,
Gunung Keriang Alor Setar Kedah.
http://shahrulrock.blogspot.com

Shahrulrock November 13, 2010 at 12:13 PM  

Saya menulis, merayu agar dapat di fahami dengan segala pertimbangan akal budi.

Kepada saudara-saudara, baik yang hanya tukang cuci sehinggalah kepada
menteri-menteri.Maka di khabarkan dengan penuh duka perkhabaran pilu
akan bencana yang sedang melanda negeri Kedah tercinta.Di ketahui juga
oleh sejagat manusia dari yang celik bahasa hinggalah kepada yang
pekak dan buta bahawasanya negeri Kedah di landa bah yang turut meragut
nyawa.Sungguh sedih hati hamba, anak jati Kedah yang telah mengembara.
Hamba, walaupun hanya menyumbangkan satu undi untuk Adun Anak Bukit
Parlimen Kuala Kedah tetap juga memiliki kad pengenalan seperti
sekelian umat yang bernaung beraja, makan bersila dan hujung bulan di
bayar upah kerja.Kita sama, bezanya hamba ini tidak pandai berpolitik
seperti saudara yang sedang membaca.Sungguh, hamba hanyalah rakkyat
biasa yang membayar cukai tanpa pernah kecewa.
Hari ini, dalam suasana duka ibu di kampung menghubungi hamba. Suara
ibu memenuhi ruang telinga.Kata ibu "Zam, hang tolong habaq sat kat
Dato'Lat, kami kena bah langsung dia tak mai jenguk, sampai nak keluaq
p mana pun tak boleh air paras pinggang. Hari-hari makan nasi dengan
ikan masin.Suruh la orang UMNO mai jengok-jengok kami,hulur-hulur la
biskut kering.Nak harapkan PAS, langsung tak tau apa cerita".
Hamba kaget. Apakah ibu saya penyokong PAS maka di lupakan dia?
Seingat hamba, setiap kali pilihanraya rumah buruk kami penuh berpesta
sepanduk dan poster dengan lambang dacing.Barangkali hamba dungu, maka
tidak kenal apa parti politik yang di sokong ibu hamba. Seingat hamba
juga, ibu akan bergerak dari rumah ke rumah menahan telinga memohon
agar di menangkan calon parti berlambang dacing.Ooooo...penat sungguh
wajah ibu.
Hari ini, rumah kecil kami di kampung di landa bah menggila dan
harapan untuk melihat Dato'Lat atau wakilnya yang sungguh bijak
menjaja cerita langsung tiada.
Apa guna ibu hanya sewaktu pilihanraya?




Shahrul Nizam b Abd Hamid anak jati Kampung Kota Kubang Tedoh,
Gunung Keriang Alor Setar Kedah.


--
Shahrulrock

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP