Sunday, November 7, 2010

JANDA PUN KITA BANTU ... AIDC PUN KITA BANTU ...

AloQStaQ mohon jasa baik kawan-kawan dan para pelayar blog AloQStaQ untuk sama-sama menyahut seruan rakan blogger AloQStaQ iaitu PapaGomo untuk kita sama-sama membantu AIDC ... melalui posting beliau yang bertajuk :


WAJIB BANTU - Kalau Janda Berebut Semua Nak Bantu, Tapi Kalau Yang Ni Macam Mana?




Gambar Hiasan



Salam kepada semua pembaca blog Papa Gomo. hari ini Gomo nak minta bantuan dari pembaca sekalian untuk menghulurkan sedikit sumbangan buat Portal AIDC yang mana kita tahu banyak menyalurkan maklumat dan Bukti penyelewengan, pembohongan, penipuan, kerakusan dan Seks Jamban Anwar Ibrahim serta kuncu kuncunya.

AIDC ini telah lama beroperasi oleh individu dan di bantu dengan rakan rakan mereka dalam mendapatkan bahan maklumat, bukti dan sebagainya untuk kita merungkai siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.

Kos semakin hari semakin meningkat, banyak benda dan keperluan di perlukan oleh AIDC ini dalam meneruskan kesinambungan yang sedia ada. Jadi sudilah kiranya menghulurkan sedikit sumbangan buat perjuangan ini.

AIDC bukanlah satu portal yang membuat kuntungan sebagaimana Portal milik Pembangkang. AIDC bernafaskan maklumat untuk kita. Jika kita tidak membantu maka kepada siapa lagi yang kita harapkan?

Ini permintaan Gomo untuk pembaca sekalian. Bantulah seberapa yang anda mampu.

AIDC Di harap Bersabar!!!




Sumbangan Boleh Di Salurkan Melalui Akaun yang tertera di atas

Psssttt..Gua sayang AIDC woooo.......

PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Sebarang Maklumat Sila Emel ke: papagomo.com@gmail.com


==============================

NOTA AloQStaQ : (Jangan kita dok kalut nak bantu Janda saja! hehe) ... AKU PUN SAYANG AIDC ! Marilah kita sama-sama membantu kawan2 kita demi memperjuangkan kebenaran ...

Demi parti UMNO yang tercinta, kerana inilah satu-satunya parti yang menjadi wadah ummat Melayu mempertahankan AGAMA, BANGSA & NEGARA ... Jom Bantu AIDC !!!


P/S : Untuk AIDC , aku dah bantu sekadar yang termampu ....


Ikhlas Dari

ALOQSTAQ
07/11/2010
1.10 Ptg

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP