Sunday, September 19, 2010

Fitnah Khalid Samad terhadap Kamalanathan kantoi , terbukti PAS kaki fitnah !!

Pendedahan dari rakan blogger PB

Semalam heboh isu kononnya YB Ahli Parlimen Hulu Selangor masuk ruang solat masjid di Masjid Sg Tengi Selatan dan penyebaran gambar ini dimulakan oleh Khalid Samad di dalam blognya . Malah isu di ambil masuk ke portal Malaysiakini dan blog2 fitnah pakatan .


http://www.khalidsamad.com/2010/09/umno-kura-kura-dan-perahu.html

http://malaysiakini.com/news/142896

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/09/bongkar-ustaz-kamal-masuk-masjid.html


Ini gambar fitnah oleh Khalid Gereja dan blog2 pembangkang
menuduh gambar di di dalam ruang solat di mana tempat para
imam dan makmum sujud . klik di sini



Cuba bandingkan gambar di atas yang dipotong di bahagian bawah dengan gambar sebenar di bawah ini ...






Kedudukan YB Kamalanathan di dalam majlis ini bukan di dalam ruang solat masjid seperti difitnah pembangkang tetapi sebenarnya di beranda . Bukan seperti pemimpin PAS yang membenarkan MP Serdang DAP masuk terus ke dalam ruang solat di surau di Kajang bulan
Ramadhan lepas .

TERBUKTI PAS MEMANG KAKI FITNAH !!!

Tahniah buat PB kerana mendedahkan pembohongan dan fitnah khawarij PAS ,Khalid James Samad bapak pengadai nama Allah tidak akan senang duduk jika tidak membuat fitnah kepada UMNO.

Beberapa hari yang lepas Malaysiakini dan blog blog PAS begitu sibuk menyalak kononnya Kamalanathan masuk ke dalam masjid .Nah bukti sudah diberikan ternyata pembelaan khawarij PAS terhadap DAP makin nampak nyata hinggakan sanggup membuat fitnah.Yang menjadi mangsa adalah umat Islam.


Pisau kata "Islam menyatukan ummah,PAS pecah belahkan ummah"


AloQStaQ : Artikel ni aku petik dari blog sahabat aku di :
http://www.pisau.net/


SILA SEBARKAN !

5 komen:

KAPAKTAJAM September 19, 2010 at 5:41 PM  

Memang khalid Samad ni babi sial dalam PAS. Klu dah kaki fitnah nih elok direjam jer sampai mati.

Namun, apa pun kita sama berdoa utk kebaikan dan die sedar dan kembali ke pangkal jalan.

Namun, jika die masih keras kepala dan hati kerana ketabsubannya terhadap taukenya... biarlah ia dihisab dipadang masyar nanti. Allah maha mengetahui segala-galanya. Disanalah MAHKAMAH PALING ADIL dan hukumannya TETAP NYATA - SAMA SYURGA or NERAKA.

Sebelum terlambat kita masih ada nyawa utk bertaubat sebelum kematian datang!

Anonymous September 19, 2010 at 10:57 PM  

kalu tak fitnah tu bukan pass.

Anonymous September 20, 2010 at 11:14 AM  

PAS=Pemfitnah Amat Sangat

Ust Kama October 11, 2010 at 5:42 AM  

jangan gelabah lah....masa pasti tiba...dah ditentukan Allah yang hidup akan mati...

Mohamad Syahmi Shamsudin October 14, 2010 at 4:28 PM  

hei!!korang sume ni nak masuk neraka ke haa?!kau hina orang yang dirahmati Allah!! 100% tak baik!!!

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP