Saturday, July 3, 2010

NANTIKAN PENDEDAHAN TERBARU ALOQSTAQBLOG NANTI ! ...

Dalam masa terdekat, AloQStaQBlog akan mendedahkan satu lagi FAKTA mengenai kelemahan ketara Kerajaan PAS Kedah dalam mentadbir negeri ini ............ Dalam masa terdekat .............. TUNGGUUUU ! .......................


DISCLAIMER AloQStaQ : Dua gambar di atas tu, MUNGKIN tiada kaitan antara satu sama lain ... tapi, kalau para pembaca nak kaitkan jugak, aku takleh nak halang la !!! ..............


3 komen:

Anonymous July 3, 2010 at 9:55 AM  

YB jerai mai melawat org oku pun balik kosong,kedah sejatra tapi tak serupa slogan,naik perjabat YB asik kata tak ada peruntokan,suroh pi penjabat zakat dngan kebajikan aja,tak payah cakap la itu semua org tau.nak perentah tapi tak pandai.megah air dah di komprat,apa yg kerajaan negeri yg boleh bantu raayat kedah.jangan dok tambah esco pula tiru kelantan

blog ni mcm babi July 6, 2010 at 10:00 PM  

cakap deras saja si aloq setaq bahalol ni . cuba bongkar apa fitnah puak UMNO APCO (UMCO) terhadap kerajaan Kedah ? dah beberapa hari dah aku dok tunggu hang cakap nak bongkar, tak dak hapa pun!

hang nak kata apa lagi aloqsetaq yahudi oi!? modai UMCO kedah dah habih dah sebab memang tak dak pun kelemahan kerajaan Pas Kedah yang hampa buleh bagitau rakyat.

UMNO APCO kedah dah menggelabah babi. huhuhu..

mnorkembalak September 5, 2010 at 6:48 PM  

Tunggu hangpa tunggu.........na..
Hehehe...jangan saya yang "HAMPA" menunggu..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP