Thursday, February 11, 2010

Report Polis : Mulut Nizar Terlalu Celupar!

Satu report polis telah dibuat di IPD Kuala Muda berikutan beberapa siaran media yang membuktikan bahawa telah terpacul dari mulut YB Nizar (bekas MB Perak) berkenaan Monarki Mutlak dan Lim Kit Siang yang mempertikaikan Keputusan Mahkamah memberi kemenangan kepada YAB Zambry sebagai MB Perak yang sah.


Antara media yang telah melaporkan;

"Menurut beliau (Nizar) tidak perlu diadakan pilihan raya kerana raja-raja boleh menentukan siapa yang akan mengetuai kerajaan negeri ataupun pada peringkat persekutuan" (Malaysiakini)

Ini bermakna kita tidak perlu bersusah payah mengadakan pilihanraya kerana sistem monarki mutlak boleh menetapkan sesiapa sahaja boleh menjadi pemimpin dan pemerintah boleh memecat Perdana Menteri atau Menteri Besar pada bila-bila masa. Inilah risiko yang akan dihadapi oleh rakyat Malaysia." (AgendaDaily).


Dan banyak lagi media yang turut menyiarkan berita keceluparan mulut si Nizar ...


Bagi aku, memang sungguh celupar biawak betoi mulut boneka ini!


Sudah la muka tak malu macam kulit babi dok meminta-minta belas kasihan YAB Zambry untuk beri peruntukan kepada ADUN pembangkang! Punya la tak tau malu, aku pun tak tau apa lagi nak cakap dengan boneka hamjadah sekoq niee ! ....


Kalau ya pun nak berpolitik, janganlah hang nak calarkan maruah Institusi Raja-Raja Melayu... Dah kalah 5-0 buatlah cara kalah 5-0! Jangan la hang jadi macam orang gila talak pulak! ... Bongokkk!



Sila lihat salinan report polis yang dibuat.
(Klik Untuk ENLARGE imej Salinan Report Polis ATAU KLIK SINI )

Harapan AloQStaQBlog akan bertambah ramai lagi yang akan membuat laporan polis terhadap KENYATAAN PALING BIADAP OLEH NIZAR & LIM KIT SIANG.


JANGAN KITA BIARKAN ORANG YANG DI"BONEKA"KAN INI TERUS MENCALARKAN MARUAH RAJA-RAJA MELAYU!
DAULAT TUANKU !






Tahniah Mejar!






AloQStaQ
11 FEB 2010
12:30 TGH MALAM

3 komen:

Anonymous February 11, 2010 at 1:40 AM  

AMPUN TUANKU,SEMBAH PATIK HARAP DIAMPUN,PATIK MOHON TUANKU HARAMKAN KAKI NIZAR BERPIJAK DIBUMI PERAK.INILAH PATIK YANG HINA MEWAKILI RAKYAT YANG MENYINTAI KEAMANAN KEDAMAIAN DAN KEHARMONIAN MERAYU AGAR TUANKU PRENTAHKAN LAH AGAR SIPENDURHAKA YANG BEDEBAH LAGI MAHA LAKNAT INI KELUAR DARI BUMI PERAK SERTA MERTA. AMPUN TUANKU SESUNGGUHNYA KAMI HAMBA RAKYAT DAH TAK SANGGUP LAGI UNTUK MELIHAT KELIBATNYA DIBUMI PERAK JAJAHAN TUANKU INI. ORANG INI BAKAL MENJADI PENCETUS KEPADA KEADAAN YANG TAK STABIL DAN RAKYAT AKAN BERADA DALAM SUASANA KEBIMBANGAN.AMPUN TUANKU.

Admin CCZ February 11, 2010 at 9:05 AM  

Brovo Mejar!!CCz puji dan sokong beliau 100%.

bayan February 11, 2010 at 9:28 AM  

Salam Bro,Apa lagi tunggu,kita heret sinizar ke mahkamah.Nampaknya pilihanraya kecil lagi.Kali ni kita mesti senonggengkan dia.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP