Wednesday, September 17, 2008

Laman Web Rasmi Dato' Mukhriz Tun Dr.Mahathir

Dato' Mukhriz Bin Tun Dr. Mahathir telah mewujudkan laman web peribadinya sendiri!
Pada pandangan saya Laman Web yang cantik dan menarik ini mempunyai maklumat yang lengkap dan padat mengenai aktiviti Dato' Seri sebagai MP Jerlun seterusnya sebagai seorang Exco Pemuda UMNO Malaysia.

Review program BERANI BERUBAH juga terdapat dalam Laman Web Rasmi Mukhriz tersebut.

TAHNIAH Dato' Mukhriz kerana berjaya mewujudkan satu laman web yang dapat memberikan maklumat terkini aktiviti Dato' kepada seluruh Rakyat Malaysia dan menjadi perantara hubungan Rakyat dengan Dato'.

Sila Layari Laman Web Rasmi Dato' Mukhriz :

http://www.mukhriz.com/

Sila Layari Blog Rasmi Dato' Mukhriz:

http://testingdmm.blogspot.com/

BERANI BERUBAH !

AloQStaQ
17 Sept 2008 : 9.05PG

2 komen:

DukeOfUMNO September 22, 2008 at 4:21 PM  

wuihhh...best la blog hang....banyak cerita aktiviti...ternyata hang bukan calang2 orang...orang besaq jugak ni...syabas bro...teruskan perjuangan kita...together we are strong...kalau ada apa2 info ka...habaq mai la kat aku jugak...jangan la tinggai aku...maklum la...aku ni dok jauh...orang kecik pulak tu...hehheheheh...

p/s: aku dah add link blog hang...sorry..lama tak masuk blog...busy sikit cari rezeki...maklum la dekat2 nak raya ni....hehehhe...

AloQStaQ September 22, 2008 at 11:45 PM  

cuihhh , mana ada aku orang besaq ... badan besaq ada ler beb! ... kah kah kah ...

Hang apa kurangnya, nanti mesti ada satu thread yang hang akan published (dalam masa terdekat) yang interview dengan Suraya! Wahhh! Bakal ketua Wanita Pendang tuuu! hehehe ....

Apapun tq bro kerana sudi jengok2 blog makngot aku ni ... aku kalau ada apa-apa khabar berita, buleh la aku bagitau hang ... kalau tak dak, aku pon takleh la nak buat apa ... aku pun orang kecik jugak... Tak macam tok-tok ketua kita ! hehehe ... depa hebat la! ...

Stay tune bro! ......

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP