Sunday, August 3, 2008

KOMEN AKU DI BLOG TUN : STRANGE POLITICS (Published By Tun : 1.15Ptg) 03-08-2008

KOMEN AKU DI BLOG TUN Dr.M:
TOPIK : STRANGE POLITICS (Published By Tun : 1.15Ptg) 03-08-2008


Salam dan Doa semoga Tun berdua di Rahmati Allah,

Memang pelik politik seperti yang Tun gambarkan ... nampak semakin ganjil berbanding politik era sebelum ini ... tak kiralah era Tunku ke, era Tun Razak ke, Tun Hussien ke, era Tun Mahathir ke ... memang kita akui ada (dan pernah) berlaku percantuman 2 parti Melayu tetapi akibat sebelah pihak tidaklah berasa ikhlas dan bersungguh2 ... maka, penyatuan gagal.

Dan rasanya tidak perlu penyatuan jika ada sebelah pihak yang secara terang-terangan tidak berminat (tidak bersungguh-sungguh) dan satu pihak lagi seolah-olah muka tak malu nak jugak pihak yang satu lagi .... heh! pelik bin ajaib la pengurusan pentadbiran sekarang ni .... nampak serabai.

Apapun, komen Tun kali ini memang tepat. Yang kita semua harapkan adalah perubahan kepimpinan sedia ada yang telah jelas lemah ... jelas lembam dan lembab ... eloklah diganti baru supaya enjin parti dapat di "overhaul" semula ... PRU 13 dah semakin dekat!!!!!! ....

Me: AloQStaQ

6 komen:

mohad August 3, 2008 at 2:04 PM  

salam... apa khabar...

AloQStaQ August 3, 2008 at 4:13 PM  

Waalaikum salam ijad ...
Khabar baik ... Thanxs for surfing here ... have a nice day !

AloQStaQ August 3, 2008 at 4:13 PM  
This comment has been removed by the author.
Abangchiq August 3, 2008 at 8:39 PM  

Salam...baguih jugak noo hang bubuh komen hang dalam blog ni.Aku pun rasa nak copy komen aku masuk blog aku gak.Tp komen aku pendek2 ja,komen hang bleh tahan gak pjg.Oh hang ni aloqstaq tang mana tu???aku pun aloqstaq gak
Wassalam..

Unfiltered-Madness August 3, 2008 at 9:13 PM  

aku komen diblog Tun pendek2 jer. huhuhu...

tapi membaca blog tun memang membuka minda kita.

tak rugi rasanya kita dapat membaca tulisan negarawan tanpa diedit oleh akhbar2.

http://anakmalaysia81.blogspot.com/

AloQStaQ August 4, 2008 at 12:59 AM  

TQ bcoz surfing my blog ...

Thanxs abgchiq n anak malaysia ...

To abgchiq, no problem, kalau tak panjang pun komen hang dalam blog Tun, just copy and paste kan aja kat hang punya blog, tanda ikhlas menyokong Tun ... :)

To anakmalaysia,
yer betui tu, baca blog Tun seorang negarawan ulung membuka minda kita ke minta kelas pertama ... tapi, kalau hadiri ucapan Dolah, seolah-olah kita berfikir mcm minda tak da kelas .... macamana tu? ... semoga Tun terus sihat dan di lindungi Allah hendaknya ... Aminnn ...

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP