Wednesday, August 13, 2008

KOMEN AKU di Blog TUN Dr.M hari ini : 13 Ogos 2008 : Topik MAJLIS PEGUAM MALAYSIA (Published by Tun : 12:41 PM)

Assalamualaikum Ayahanda & Bonda Tun berdua yang amat-amat dikasihi,


I HATE de-facto Menteri Undang-Undang SO MUCH!...

Segalanya telah rosak disebabkan "ketelusan" de facto ini...

Dia tidak sedar, apa yang dilakukannya akan menambahhancurkan negara ini kerana dia seorang yang berfikir sependek sejengkal,dia tidak melihat kesan sebalik apa yang dilakukannya ...

Dia saya anggap pembangkang yang berselindung atas tiket AbDolahdalam kabinet Kerajaan 3 beranak! .... Kalau boleh, eloklah diani dianggap sebagai ANAK ANGKAT AbDolah ...

Kerajaan 3 beranak + 1 Anak Angkat = ROSAK MALAYSIA!

SAYA SAYANG dan AMAT-AMAT-AMAT MENGHORMATI TUN !
Semoga terus sihat dan diberkati, Aminnn!...

AloQStaQ


.

4 komen:

anakmalaysia August 13, 2008 at 8:52 PM  

Assalamualaikum Tuan,

susah benar nak singkirkan kerajaan tiga beranak ni kan...

Dah lah Anwar buat hal dengan merestui forum tu... Islam apa dia tu?

Zulkifli yang bersama2 dengan org yg menghalang forum tu pula dianggap kurang ajar oleh PR...

orang2 yg datang sana bukanlah mewakili parti politik... tapi mereka mewakili melayu islam semua...

sapa nak agama mereka dipersendakan macam tu....

lagipun cina dan india bukan memeluk islam sahaja tapi ada yang memeluk kristian... kenapa itu tak dipersoalkan pula?

saja nak cari pasal

anakmalaysia August 13, 2008 at 8:52 PM  

Assalamualaikum Tuan,

susah benar nak singkirkan kerajaan tiga beranak ni kan...

Dah lah Anwar buat hal dengan merestui forum tu... Islam apa dia tu?

Zulkifli yang bersama2 dengan org yg menghalang forum tu pula dianggap kurang ajar oleh PR...

orang2 yg datang sana bukanlah mewakili parti politik... tapi mereka mewakili melayu islam semua...

sapa nak agama mereka dipersendakan macam tu....

lagipun cina dan india bukan memeluk islam sahaja tapi ada yang memeluk kristian... kenapa itu tak dipersoalkan pula?

saja nak cari pasal

AloQStaQ August 14, 2008 at 12:40 AM  

Thanxs for comment bro AnakMalaysia!

Memang susah benaq nak singkirkan kerajaan tiga beranak ni sebab diorang menggunakan taktik kotor politik wang dan rasuah pengaruh ...

Bak kata Tun, gula-gulakan ketua-ketua cawangan dengan membawa mereka datang ke Putrajaya dan menggunakan vote JASA ... hadiah kain, sejadah dan wang tunai sebanyak 50 hingga 100 Ringgit, sementara semua perbelanjaan perjalanan daripada bahagian-bahagian seluruh negara, penginapan di hotel mewah dan makan minum selama berada di KL ditanggung! SUNGGUH HAPRAK!

Manakala ada juga gula-gula dan ugutan kepada ketua-ketua bahagian
supaya mengikut telunjuk Kerajaan 3 beranak ni ... LAGI HAPRAK!

Anwar pulak MAHA HAPRAK sebab dia ni dulu kononnya memperjuangkan hak Melayu (waktu dalam UMNO), cakap berdegar-degar menentang DAP barua api perkauman cina! Tapi sekarang apabila jadi de facto Parti haramjadah tu, dia ni menjadi hero KESAMA RATAAN RAKYAT ... DARI SEGI BANGSA DISAMA-RATAKAN DAN AGAMA JUGA DISAMA-RATAKAN ... Keadilan Rakyat la katakannnn ... kenalah samarata! Jadi, anwar ni memang makhluk Allah yang paling haprak kerana dia ni bakal menghancurkan Melayu dan Islam demi nak jadi PM! ...

Sekalung tahniah kepada saudara Zulkifli Nordin (MP Kulim Bandar Bahru) sebab berani untuk bersuara menegakkan nama dan maruah Islam! tetapi tengok apa dah jadi dengan orang ni? PKR terpaksa sembunyikan taktau kat hutan mana untuk elakkan ahli-ahli bukan Islam dalam PKR menyerang hero Islam PKR ni ... Kesian dia ... eloklah dia masuk PAS lagi bagus untuk perjuangkan Islam ... Masuk UMNO tunggu dulu, biaq AbDolah turun dulu baru dia masuk bersama-sama Tun ... :)

AloQStaQ

AloQStaQ August 14, 2008 at 12:40 AM  

Thanxs for comment bro AnakMalaysia!

Memang susah benaq nak singkirkan kerajaan tiga beranak ni sebab diorang menggunakan taktik kotor politik wang dan rasuah pengaruh ...

Bak kata Tun, gula-gulakan ketua-ketua cawangan dengan membawa mereka datang ke Putrajaya dan menggunakan vote JASA ... hadiah kain, sejadah dan wang tunai sebanyak 50 hingga 100 Ringgit, sementara semua perbelanjaan perjalanan daripada bahagian-bahagian seluruh negara, penginapan di hotel mewah dan makan minum selama berada di KL ditanggung! SUNGGUH HAPRAK!

Manakala ada juga gula-gula dan ugutan kepada ketua-ketua bahagian
supaya mengikut telunjuk Kerajaan 3 beranak ni ... LAGI HAPRAK!

Anwar pulak MAHA HAPRAK sebab dia ni dulu kononnya memperjuangkan hak Melayu (waktu dalam UMNO), cakap berdegar-degar menentang DAP barua api perkauman cina! Tapi sekarang apabila jadi de facto Parti haramjadah tu, dia ni menjadi hero KESAMA RATAAN RAKYAT ... DARI SEGI BANGSA DISAMA-RATAKAN DAN AGAMA JUGA DISAMA-RATAKAN ... Keadilan Rakyat la katakannnn ... kenalah samarata! Jadi, anwar ni memang makhluk Allah yang paling haprak kerana dia ni bakal menghancurkan Melayu dan Islam demi nak jadi PM! ...

Sekalung tahniah kepada saudara Zulkifli Nordin (MP Kulim Bandar Bahru) sebab berani untuk bersuara menegakkan nama dan maruah Islam! tetapi tengok apa dah jadi dengan orang ni? PKR terpaksa sembunyikan taktau kat hutan mana untuk elakkan ahli-ahli bukan Islam dalam PKR menyerang hero Islam PKR ni ... Kesian dia ... eloklah dia masuk PAS lagi bagus untuk perjuangkan Islam ... Masuk UMNO tunggu dulu, biaq AbDolah turun dulu baru dia masuk bersama-sama Tun ... :)

AloQStaQ

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP