Tuesday, March 1, 2011

Lelaki 'Y' membawa KARIPAP masuk lif Kondo ...

Seorang lelaki yang dikenalpasti sebagai lelaki 'Y' telah divideokan melalui litar CCTV sebuah lif di Kondominium Desa Damansara dengan membawa bersamanya sebuah beg kertas (paper bag).

Dipercayai di dalam beg kertas tersebut mengandungi beberapa barang kegunaan peribadi seperti Tuala Good Morning, KY Jelly dan satu tupperware Karipap panas.

Kepada sesiapa (khasnya lelaki cute) yang mengenali lelaki 'Y' tersebut diminta menjauhkan diri supaya tidak tersampuk penyakit umat Nabi Luth, sebab hobi lelaki 'Y' tersebut adalah menyuntut jubur lelaki yang berperwatakan cute dan macam anak haruan ...


NGAPPPPPP ! Can I Fu*k You Today ? (Sambil makan karipap!) ....

NOTE : Aku akui , aku tak sempat nak perah otak untuk pikiaq dan menulis artikel, cuma hari ni aku amat tertarik dengan gambar lelaki 'Y' ini, lantas aku pun menulis seperti di atas , jangan mareee yer ... hehehe ...




AloQStaQ
1 March 2011

5 komen:

Anonymous March 1, 2011 at 1:34 PM  

Tu menyamaq , muka dia di ubah dah. sebenaqnya orang lain. BN fitnah. kah kah kah

Unknown March 1, 2011 at 3:17 PM  

KY jelly, kYaripap + male Y=A.Yibrahim

Anonymous March 1, 2011 at 10:20 PM  

Assalamualaikum wbt. Saya harap anda benar kerana kalau anda tidak benar percayalah, anda dan sesiapa juga yang berfikiran seperti anda PASTI menerima pembalasan yang setimpal daripada yang Maha Mengetahui.

Zakir March 2, 2011 at 1:05 PM  

sedarlahgambar lelaki dalam lif tu macam anuar, tapi bukan anuar, dna pada botol mineral yang diperolehi dari lokap anuar bermalam juga nampak macam dna anuar tapi bukan dna anuar, dna lelaki Y juga sepadan dengan dna anuar, tetapi lelaki Y tu bukan anuar. Ini semua fitnahh!!! aku tak relaa difitnah! Awww!

Anonymous March 6, 2011 at 11:23 PM  

Dunia sekarang semakin canggih lah beb... hari ini muka anwar di tempel kat gambar orang.. entah.. esok-esok muka kita pula ditempel kat orang.. jangan saja muka kita tiba-tiba ditempel kat badan beruk...jantan mengawan.. keh..keh..keh percaya kah kalian.. tak kan lah shaiful yang gagah perkasa tu tidak bagi penumbuk sebijik kat anwar.. baru tau..beb..

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP