Sunday, December 12, 2010

BREAKING NEWS !!! Alhamdulillah Dato' Haji Mukhriz SUDAH SETUJU UNTUK KETUAI UMNO KEDAH !!!

BREAKING NEWS ! ... BREAKING NEWS !

Aku baru menerima khabar gembira di pagi Ahad yang indah nan permai ini, sewaktu nak ON PC di opis aku, di kala masih ramai rakan-rakan blogger di Negeri-Negeri Melayu Bersekutu (yakni negeri selain Kedah, Kelantan & Trengganu) yang sedang bercuti hujung minggu pada hari ini - maseh lagi tidur dan diulik mimpi di tilam empuk, padahal aku di bilik opis aku sekarang tengah MELOMPAT KEGEMBIRAAN kerana mendapat maklumat penting bahawa DATO' HAJI MUKHRIZ TUN MAHATHIR telah menyatakan PERSETUJUAN beliau untuk MEMIMPIN & MENGETUAI UMNO KEDAH (bagi menggantikan Dato' Shafie Afdal).

SYUKUR ALHAMDULILLAH !

Terima Kaseh berjuta-juta lori Dato' kerana sudah menyatakan hasrat yang sekian lama kami di Kedah harapkan selama ini (demi mengembalikan Kedah kepangkuan UMNO).

TAHNIAH Dato' Mukhriz Tun Dr.Mahathir ! ... We Will Support You !!!

++ NOTA: Untuk sumber berita rasmi : Anda boleh cuba selak dan tengok sendiri dalam Siaran Akhbar SINAR HARIAN Mukasurat U4 : Hari ini 12 Disember 2010.

DI BAWAH INI AKU PETIK DARI PELANTAQ HUJAH BLOG (BUTIRAN MENGENAI PENGAKUAN DATO' MUKHRIZ UNTUK MENERIMA JAWATAN PENGERUSI PERHUBUNGAN UMNO KEDAH) :

1. Saya(DMM) sanggup terima jawatan Pengerusi BPUNK jika di tawarkan oleh YAB Presiden UMNO, Dato' Seri Mohd najib Tun Abdul Razak. Saya akan pegang amanah dan lakukan yang terbaik. Suara-suara yang mengatakan saya tolak adalah tidak benar

2. Saya sedia bertanding di DUN Kedah pada PRU13 nanti dan saya telah 'politically prepared' untuk berkhidmat kepada rakyat Kedah, negeri kelahiran saya. Ini bukan untuk melobi.

**Terima kasih Tn Hj Mej
(B) AAH yang turut berada di PC bersama DMM yang telah memberi butiran di atas.


KHUSUS DARI :

AloQStaQ
12-12-2010
8:55 Pagi

1 komen:

Anonymous December 12, 2010 at 9:24 AM  

Jika benarlah berita ini..Tahniah wat penduduk Kedah kerana bakal mempunyai pemimpin seperti Dato
Mukhirz yg ikhlas bekerja demi agama, bangsa dan negara.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP