Sunday, November 3, 2013

SELAMAT MENGUNDI KEPADA SEMUA PENGUNDI DUN SG LIMAU ... Buatlah pilehan paling bijak ! ... Jaga-Jaga , Hati-Hati Esokkkk

Esok pagi, bermulalah aktiviti membuang undi di PRK N20 DUN Sungai Limau untuk mencari pengganti wakil rakyatnya yang sebelum ini amat disegani kawan dan lawan, Arwah Tan Sri Haji Ustaz Azizan Abdul Razak ... (Mohon kawan2 para pembaca semua mensedekahkan Almarhum dengan bacaan AlFatihah !)...
.

AloQStaQBlog menyeru kepada sekalian penduduk khasnya pengundi DUN Sungai Limau agar membuat pilihan yang amat bijak bagi memilih wakil rakyat baru bagi menggantikan Almarhum Ustaz.

Ini bukanlah pilihan yang semudah memilih baju di ampaian. Tidak semudah memilih manggis di jaras. Tidak semudah memilih ikan kembung di pasar. Ini adalah waktunya untuk pengundi memilih seorang yang pasti boleh melakukan kerja , khidmat , ambil berat dan menghulurkan bantuan kepada rakyat.

Dan pastinya, kredit yang amat besar kepada Dr. Sohaimi Lazim kerana beliau bertanding di atas tiket sebuah parti yang sedang kini memerintah negeri Kedah, memerintah Malaysia dan ianya sebuah parti yang terbukti benar mampu melakukan khidmat bakti yang utuh dan optimum kepada sekalian rakyat.

Oleh yang demikian, amatlah diharapkan, dimohon, dirayu semoga semua pengundi di DUN Sungai Limau memilih calon BARISAN NASIONAL pada Pilihanraya Kecil N20 DUN Sungai Limau pada ISNIN 04NOVEMBER2013.

Pedulikan semua isu mengarut (yang terkini seperti propaganda menggantung kaki kudung untuk menghina Almarhum) yang sudah pastinya MERUPAKAN SATU PERKARA PALING BODOH JIKA BN YANG MELAKUKANNYA ! ...

CUBA FIKIRKAN SECARA LOGIK AKAL ANDA , BERSUSAH PAYAH JENTERA UMNO BN BERKEMPEN DENGAN TERTIB & BERSIH, PASTINYA UMNO BN TIDAK AKAN SEMUDAH INI MENCALARKAN REKOD BAIKNYA DI MATA RAKYAT SUNGAI LIMAU DENGAN MENGGANTUNG SATU BENDA YANG BOLEH MENGHINA ARWAH BEKAS ADUN DI SITU ...

Ini adalah satu taktik kotor dan jahat musuh BN dalam membuat fitnah .... Semoga anda membuat satu pilihan yang tepat di peti undi esok.

Keluarlah mengundi awal supaya tidak kelam kabut dengan kesesakan jalanraya diwaktu petang. Bismillah dan bertawakkallah kepada Allah Yang Maha Kuasa agar diberi petunjuk dan kekuatan untuk mengundi BARISAN NASIONAL.


TERIMA KASIH KERANA MENGUNDI BARISAN NASIONAL UNTUK DUN SUNGAI LIMAU KEMBALI KEPADA BARISAN NASIONAL.


AloQStaQ
AHAD
10:20 Mlm
3 Nov 2013

0 komen:

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP