Saturday, October 5, 2013

TINGGAL 8 HARI LAGI UNTUK TUKAR KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA ...


Tarikh 12 Oktober 2013 hanya tinggal 8 hari lagi jika di kira mulai hari ini, Sabtu 5 Oktober 2013 ...

Dan pada hari ke-8 itu nanti jugalah merupakan hari penentuan untuk para Perwakilan Pemuda UMNO Malaysia memilih calon mereka sebagai wakil suara Pemuda.

Samada mereka ingin mengekalkan Ketua Pemuda sedia ada ataupun menukarbaru Ketua Pemuda agar sayap Pemuda akan kelihatan lebih segar berbanding sekarang ...

Tuan-Tuan para Sahabat-Sahabat Perwakilan Pemuda UMNO Sekalian,
Mohon berilah ruang dan peluang untuk Akhram membuktikan beliau boleh membuat yang lebih baik dari apa yang Pemuda ada sekarang, dan InsyaAllah pergerakan Pemuda akan lebih sempurna menuju PRU14.

Berikut adalah sesi temuramah yang dijalankan oleh MobTV dan Akhram telah mengupas segala persoalan yang diajukan mengenai pencalonan beliau , halatuju dan prinsip beliau untuk memimpin Pemuda UMNO Malaysia seandainya diberi peluang kali ini ...

Sama-sama kita saksikan dan hayati jawapan Akhram 

SILA KLIK link berikut ,  



SOKONGLAH AKHRAMSYAH UNTUK MEMULIHKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA.

VOTE AKHRAM untuk KETUA PEMUDA !


AloQStaQ
SABTU
5 Oktober 2013
9:09 AM

8 komen:

Anonymous October 5, 2013 at 10:14 AM  

Lantik lah sesiapa juga sebab Pemuda tidak memberi sebarang sumbangan berguna untuk UMNO ataupun Negara .Pergerakan pemuda pemalas pemuda gemuk ,pemuda lembab.Semua pergerakan pemuda samada PAS,UMNO,MCA,MIC,DAP dan PKr shooksendiri perasan bagus tapi yang sebenarnya hampas

Anonymous October 5, 2013 at 2:02 PM  

tali hayat akhir UMNO adalah dgn mengekalkan Najib sbg PM & KJ sbg KP..ini penting bkn hanya utk UMNO tp utk Msia...perlu ada pemimpin moderate & liberal...chauvinist malays tak kan diterima rakyat...

Anonymous October 5, 2013 at 2:02 PM  

tali hayat akhir UMNO adalah dgn mengekalkan Najib sbg PM & KJ sbg KP..ini penting bkn hanya utk UMNO tp utk Msia...perlu ada pemimpin moderate & liberal...chauvinist malays tak kan diterima rakyat...

Anonymous October 5, 2013 at 8:18 PM  

Jika yang menawarkan diri untuk bertanding hanya kerana dendam dan menjadi pak turut sahaja maka PEMUDA UMNO akan hancur dalam memperjuangkan agenda anak muda melayu. Oleh yang demikian biarlah KJ dipilih untuk menerajui PEMUDA. Sekurang kurangnya KJ bukan calon yang di sokong oleh mana mana pemimpin yang masih mahu menjadi juara seperti Tun Dr M.

Anonymous October 6, 2013 at 12:51 AM  

Wah,tiap KJ masuk media cetak maya,blog,tv,ada aje saja
campurtangan KJ urusan sarawak bolasepak,sepak takraw,kes rogol SUKMA,hoki mat saleh trainer coach,basikal,BAM,FAM.
Hebat lah,KJ guna
Reginnalah,guna pejabat dan sumber KBS,duit rakyat untuk promosi KJ.
Saya minta keadilan.Jangan guna Wang duit rakyat untuk kepentingan peribadi.
KenyataanKJ,buktikan wujud nya antara 100 dalil mengapa KJ tidak layak menduduki apa apa jawatan dalam UMNO atau kabinet.
Sudah 150 hari berlalu,umum kenal di mana sebenar nya hati jiwa
pandangan pemikiran hala tuju nafsu angan dan rangkaianya.
wawancara di atur olih reginnalah ahli dap,api dalam sekam.
sekam di biyaai umno melalui kj.
A B K
ASALKAN bukan KJ
Tolak kj = tolak Ajib GOR GONG
Kita perlu PM Baru.
bukan twitter champion di sans francisco.
Perlu apa kita bagi peluang orang putih belasah duit kazanah ?
Ah Jib dabik dada di malaysia ada macam jenis laman media
portal eGOVT dan saluran komunikasi world class.
gong).
Perlu apa diri pejabatjauh?
Nak buat hideout ke ? Playground ? Rumah santai ?
Ada orang kata KJ tu Intelligent.
Dia punya intelligent dari osmosis bukan natural ,sebab dia
oxon,liberal,moderate,SIL,dan 40 tahun dulu bapa nya kerja dengan
KBS(duu nama apa ya )ada reginnalah,
ada cover boy majallah GQ,pandai tulis surat kapada majallah economist
UK,ada sahabat rapat Pork chop jason jonathan, sahabat AA Tony FFFF,dan
peminat nya nombor satu semenjak dari 7.05.13, adalah Lim kit siang,minta ah jib gor gong kasi sama KJ jawatan tinggi.
Yang paling utama sekali, sebab KBS ada bajet 789.000.000(RM) untuk di agihkan, untuk 19 jenis sukan utama ?
KJ lupa kita hanya ada 25 juta rakyat malaysia tulin.Tak bolih pakai 4 juta Pati dan expatriate dan PR status untuk naik kan sukan ke taraf dunia ?Rakyat Malasyia bukan 28 juta, yang wong chun kata.Bodoh punya cina beng cinion tongkang turun.
Apa perlu kita taraf dunia untuk sukan ?
Jadi High Income nation pun terkial kial .
50 % daripada 25 juta penduduk di bawah umur 23 tahun, yaani 12 juta.
Kita punya unemployment rate 3 %.
KJ ,elok lak cari peluang perkerjaan untuk jutaan rakyat Malaysia, dari sibuk buat kertas kerja Sports University,kay poh sana sini.
Jangan lupa KJ, negara kita tempat 4 juta orang asing,pati,expatriate,orang
bukan rakyat malaysia,MYkad Merah cari makan dengan ehsan rakyat
Malaysia ! Ingat !.
Tak perlu guna ENDLESS POSSIBILITIES sebagai teras
dan pletform high income nation, the best is yet to come .
Apa guna laungan Endless Possibilities ,liberal, global movement of moderate.,centrist ,world view lah, kj.
UMNO tak dapat tolong jutaan belia yang perlu pembelaan.
Kita perlu perdana menteri baru.
kita tak mau slogan demi slogan.
kita tak mau konsultan.
kita mau idris jala keluar.
kita tak mau pemandu.,tutup aje.
Tolak Ah jib = tolak kj.
Kita tolak Ah Jib kerana sudah jual melayu kapada Presiden XI PRC, hanya untuk membangga kan diri nya ,anak tun razak yang mengiktiraf diplomacy PRC.
Kj sudah canang awal,umpan rasuah pada penyokong nya,mereka akan di
bawa world class free junket ,pakai duit rakyat,nak pujuk rakyat imigran diaspora malaysia pulang (?).Kalu macam itu buat apa TalenCorp ? Atau nak ambil alih talenCorp ?Kamu nak hijak ke ? Macam Ah Jib Hinakan 1.4 juta pekerja kerajaan , kasi Zero Kerja dapat gaji.Kasi Konsultant jutaan RM.Kasi Pemandu Jutaan RM.
Kj terlalu mudah nak ole ole duit,sebab bukan duit sendiri,(FIL ?),pakai jet perbadi yang di beli olih khazanah untuk FIL ?
Memang sahih KJ amal selaku klon Ah Jib:
1.Endless Possibilities.
2.The High Income Nation.
3.The best is yet to come.
4.Political transformation Ah Jib gor gong aka sahabat jimmy choo the cobbler, bapak kucing,bapak sekolah vernakular.
bapak dong zhong.
bapak sekolah foon yew high skool,
bapak nazifudin.
bapak saifudin temerloh
kalah PRU,ta ada kerja mengangur,dapat gaji CEO GLOBAL MODERATES Movement.
Ah jib jual kepentingan melayu kapada Presiden XI PRC untuk 500 billion.Murah sangat.
Malaysia ni, dia ingat bapak punya.malaysia tidak bolih di jual
Taraf Ah Jib sekadar lemang rendang halwa maskat aja.
arjuna waspada
changkat lobak.

Anonymous October 7, 2013 at 1:07 PM  

Pemuda perlukan seorang yang berkarisma ,berketerampilan tp bukan nye yang berbadan besar(buncit) , opsss sorry. hehe.

HIDUP KJ !!

Anonymous October 7, 2013 at 2:40 PM  

KJ lebih layak bersama Pemuda bukan Akhramsyah. FULLSTOP. hehe

Anonymous October 8, 2013 at 10:05 AM  

akram pembawa harapan
rupa paras bukan ukuran

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP