Monday, April 29, 2013

ORANG PAS CUKUP TAKUT NAK TENGOK VIDEO KEBENARAN INI ... LANGSUNG TAK BERANI KLIK 'PLAY' ... Please La Puak PAS !!! Klik La Try Tengok Dua Video ni ...

Inilah orang yang amat mengenali Anwar lebih daripada PAS mengenali Anwar.
Mari kita sama-sama hayati insan ikhlas ini bercakap mengenai BEKAS sahabat baiknya itu.

Demi untuk kefahaman Penyokong-Penyokong PAS dan Pakatan khasnya yang amat taksub dengan Anwar bahawa Anugerah Tuhan itu seorang insan yang mulia. Tolonglah tengok kedua-dua video ini ...










5 komen:

Anonymous April 29, 2013 at 12:15 PM  

Kebenaran mmg pahit, tpi itulah dia. Kena terima. Mcm aku juga. Masa Anwar kena buang dulu sbg TPM, aku rasa..habis lah,..islam mcm dh pudar dari malaysia. Sbb waktu tu die mcm ade ala2 islamik. Setiap apa dia ckp aku pecaya bulat2. Tpi skrg ni, dia dh nmpk lain. Semua atas kuasa Allah. Die berckp dgn liberal sbg anutan dia. Bkn tohmahan, tp ucapan2 dia sendiri masa temuramah dgn BBC. Pendirian die tentang isu kalimh Allah walaupn majlis syura PAS putuskn berlainan dgn Anwar. Yg PAS pulak...paling tidak konsisten. Mcm tu ka nk terajui negara? Jgn igt terajui negara perkara main2. Utk kali ni...aku tiada pilihan melaikn undi BN.

Anonymous April 29, 2013 at 1:45 PM  

Allah makbulkan doa org PAS dlm solat solat hajat perdana mereka dahulu...berdoa mohon di tunjukkan kebenaran....
malangnya mereka x dpt terima kebenaran yg telah di tunjukkan oleh Allah....kerana kebenaran itu tidak memehak kpd mereka....kesiannnnn PAS MAKIN SESAT DALAM MENCARI KEBENARAN....BUTA MATA HATI NYA...

Anonymous April 29, 2013 at 2:28 PM  

Samalah cam golongan Yahudi. Mereka minta tumjukkan bukti dari Allah. Tapi masih mendustakan Allah.

Rose

Anonymous April 29, 2013 at 7:00 PM  

Alhamdulillah....

Aku pun tertipu..., tapi bukan untuk kali ini... Once is ENOUGH..!

Anonymous April 30, 2013 at 1:03 AM  

fatwa parti sesat jatuh kafir sapa2 yang tengok video2 yang diterbit oleh bukan parti sesat. serupa lah tuan2 guru yang mengajar ilmu sesat, depa akan habaq semua di ajar adalah rahsia, dijamin masuk syorga, tak perlu solat atau solat batin jer, dan hanya percaya tuan guru.

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP