Tuesday, May 15, 2012

Nah AmiKKK nie Puak PAS & PR Bodoh !! ... Bukti Video NIZAR Terkencit kena TIBAI !




Aku nak hadiahkan video ni khas untuk bebudak Pakatan bongok kat area aku yang mana pada siang tadi , diorang seronok gila melihat gambaq-gambaq foto Nizar balaci DAP tu (kononnya) amat hebat sangat - Kononnya Nizar Berani kerana Benar ... ptuuiiihhh !

Kononnya Nizar siyey tu berani duduk dengan selamba dan relaks nya dalam satu majlis ceramah UMNO yang bertujuan untuk membongkarkan pembohongan Nizar selama ini.

Siang tadi, hampir bernanah lubang telinga aku mendengar puji pujian puja pujaan yang ditasbihkan oleh puak-puak bongok Pakatan Rakyat kat area aku. Tolol punya bangang ! Si Nizar tu dah tipu ngkorang hidup-hidup la budak2 Pakatan tolol oiii !

Mana ada penceramah UMNO malam tu pucat ???? ... Penceramah tu TIBAI NIZAR depan-depan lagi ada ler ! ...
Terima Kasih banyak2 kepada sahabatku yang sudi berkongsi video yang bagi aku amat2 terbaek ni ! JOM SEBARKAN !!


AloQStaQ
15 Mei 2012
12:21 Tengah Malam
SELASA

3 komen:

Anonymous May 15, 2012 at 9:32 AM  

Kalau dia ni diangkat sebagai pemimpin hah...habis la anak bangsa bumiputra...depan cakap lain belakang cakap lain..dia sendiri dah mengaku yang PAS bukan nek menegakkan negara islam dalam undangan negeri..chek balik..sedar la sikit PAS

Kamal Sanusi May 18, 2012 at 5:48 PM  

Kalau diperhalusi video tu nampak macam dah kena edit ajer. Sat aku nak kaji lagi mendalam..

zaminc June 21, 2012 at 7:33 PM  

video edit dan tipu

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP