Sunday, December 12, 2010

PKR & DAP "MELIWAT" PAS LAGI MALAM INI ....

Membaca laporan media di MalaysiaKini Online (Kitab Rujukan No.2 yang Tertinggi Maqamnya di sisi Puak Pakatan selepas akhbar HARAKAH) malam ini bertajuk "PAKATAN AKAN ELAKKAN ISU BERDURI DI KONVENSYEN", aku tersenyum untuk kesekian kali lagi ...

Nampaknya, PAS = PARTI ISLE SEMALAYSIA malam ini, sekali lagi kena "liwat" dengan peliwat tegar No.1 Negara , Ketua Umum PKR ... dan di bantu dalam aktiviti meliwat PAS itu adalah Kafirun Laknatullah setaraf Syaiton Nirrajim iaitu DAP Nirrajim ...

Malam ni ketiga-tiga PARTI YANG KONONNYA BAKAL MENAWAN PUTRAJAYA PADA PRU 13 nanti, telah duduk semeja, makan bersuap, minum berhirup dan pastinya ada kuih KARIPAP kesukaan Al Jubur Yahudi.

Perbincangan yang berlangsung tadi berkisar mengenai persepakatan untuk mereka bersama (PKR , DAP & PAS) dan menetapkan agenda musyawwarah dalam KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT 2010 yang akan berlangsung Ahad depan (kalau tak silap aku, lagi seminggu - berlangsung di Pulau Pinang) ... Untuk dihidangkan kepada Ahli-Ahli Parti mereka & rakyat seluruh negara ...

SUDAH MUKTAMAD ... Ketua Umum PKR & merangkap bakal PM Diktator selepas menang PRU13 nanti, telah menyatakan bahawa PKR , DAP & PAS dalam mesyuarat tadi telah bersetuju untuk MENGELAKKAN ISU SENSITIF YANG TIDAK SEHALUAN DIPERBINCANGKAN PADA KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT nanti ! ...

Apabila Anwar ditanya mengenai Isu Negara Islam ... beliau menjawab :" Pakatan Rakyat akan hanya membincangkan isu yang telah dipersetui secara sepakat. "Kita telah bincangkan pada mesyuarat tadi. Hadi ada bersama, Mustafa Ali juga ada dan mereka jelaskan bahawa isu yang akan difokus adalah isu bersama,” kata Anwar.

Kenapa perlu dibawa isu yang kita tidak ada kesefahaman bersama?

Keputusan kita bergantung kepada konsensus.


"Isu martabatkan Islam adalah dalam kerangka perlembagaan dan sebagai seorang Muslim, kami di Pakatan akan bergerak bersama berhubung isu dan agenda yang kita ada konsensus,” katanya.

TERUK SUNGGUH PAS KENA BANTAI MALAM NI DENGAN SIALAN & KAFIRAN TU SEMUA ! ..... Kalau hangpa nak baca lebih lengkap mengenai aktiviti PKR & DAP "meliwat" PAS malam ini, sila rujuk kitab kesayangan depa di MalaysiaKini ni ...

Aku ucapkan kepada PAS, selamat menjawablah kamu semua pemimpin PAS di hadapan Robbul Jalil nanti ...

Apa yang kamu semua nak auta kepada Allah nanti mengenai PERJUANGAN NEGARA ISLAM selama ini ? ... Kena genggam telur dengan Anwar & Lim Kit Siang pun PAS dah tak keruan ...

Kalau macam ni , macamana nak berjuang Syahid di medan perang demi Islam ? ... nampaknya selama ini para arwah-arwah pemimpin PAS dahulu berjuang HANYA SIA-SIA ...

Semuanya kini diatur sempurna oleh barua Yahudi si Peliwat Negara & Kafirun Laknatullah ... Yang pasti , PAS kena liwat lagi & lagi & lagi .... TAHNIAH DI ATAS KEDUNGU AN ANDA PARA AHLI PAS !


AloQStaQ
12-12-2010
1:10 pagi

8 komen:

AKU SAYANG PAS December 12, 2010 at 1:46 AM  

Bodoh babi punya blog sial Aloq Setaq ni...

Dah memang sah-sah apa yang Anwar sebut tu, semua yang berkaitan dengan hal konsensus tak perlu di bincangkan di Konvensyen. Hang x paham ka ?

Keh macam ni, ala-ala macam jugak UMNO sekarang dok marah kat pelakon VCD blue (ketua MCA) sebab hari tu dia sentuh pasai Melayu dalam Konvensyen BN. Kan UMNO dah kena !

Sekarang, rakyat lagi jelas nampak BN LEBIH BODOH. PR LEBIH CERDIK.

Anonymous December 12, 2010 at 1:50 AM  

Aku Sayang Pas, nak tengok la PAS ke DAP yang lebih cerdik?

AloQStaQ December 12, 2010 at 1:55 AM  

Hehe ... ASP,
baguihnya budi bahasa hang ...

Elok la , semua yang SENSITIF, hangpa anggap konsensus ... konsensus pala otak hangpa la PR kalau bab NEGARA ISLAM ! Sebab ni perjuangan UTAMA bagi Parti PAS !

Ini bukan konsensus !
Ini HAK PAS!
Ini HAK DAN MATLAMAT PAS !
Ini HAK, MATLAMAT DAN PERJUANGAN ASAL PAS !

hang la yang tak paham ASP woi!... Aku tak heran la anuwar tu nak konsensus ka, jesus ka , menatang haram apa ka ... tapi, aku aku sebut tu kepada PERJUANGAN PAS.

PAS sanggup membiarkan PKR & DAP mengatur perjuangan selama ini (menentang UMNO yang kononnya Kurang Islamik) tetapi kini apa yang PAS perjuangkan langsung tak diendahkan oleh PKR & DAP. Alasannya KONSENSUS !

Buto la KONSENSUS !
Jangan jadi bodoh macam unta la !
DEPA TAK MAU PERJUANGAN PAS.
DEPA SEBUT ITU KONSENSUS !

Ada PAHAMMMMM ??????????


AloQStaQ
(Aku dah nak pi tidoq!)

izhambtsb December 12, 2010 at 2:48 AM  

asp bodoh xbleh diajaq,cerdik xbleh dikut..nyata skali moto pjuangan pas utk mendirikan ngara islam selama ni sia2 belaka..pjuangan negara islam telah dikuburkan oleh aljuburi dan dapig..inilah hakikat pjuangan pas yakni tiada keikhlasan dlm beragama..sbb tu lah mrka sggup mbelakangkan pjuangan mrka sdri..buta kayu pnya pas :D

Anonymous December 12, 2010 at 3:28 AM  

Blogger Pro-BN dah sah2 la bg kritikan utk kemajuan negara... Kritikan semate-mate nak tgk negara maju, aman, utk kpentingan bersama.biasa lah, manusia tak lari dr kesilapan, mesti ada org kena bg kritikan membina.

Hang pi tgk blogger pro-PR? dilambung-lambung, dipuji-puji, disembah-sembah pemimpin depa...mcm la pemimpin PR tu maksum (x buat salah apa pon walopon dijubur-jubur). HAKIKAT HANG ADA TENGOK?

sekian ulasan aku buat la ni...

Anonymous December 12, 2010 at 7:17 AM  

buta tuli ASP....
org kalau meeting biasa pun of coz nak bincang benda ya tak siap/tertuggak/ tak settle
ni pas siap2 kena liwat depan belkang
guna konsensus...tapi habuk tarak!!!!
pas bodo

sedarlah wei,
pas tu parti politil
bukan agama
nik aziz ahli politik
bukan wali

panji perak

Anonymous December 12, 2010 at 7:49 AM  

Tuan, mohon mencelah, jgn dihina unta dgn disamakan dgn PAS, sebaliknya samakanlah dgn babi yg memakan apa sahaja termasuk tahi.

AloQStaQ December 12, 2010 at 8:49 AM  

Anon 7:49 AM,
hehehe ... betoi jugak yer, unta lebih mulia dari PAS ... seeloknya aku samakan PAS dengan babi ... lagi tepat ... keh keh keh !

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP