Monday, December 20, 2010

Gerakkan segera! (MENYOKONG KEMPEN KEDAHTIMES)

MENYAHUT SERUAN SAHABAT-SAHABAT TERHAMPIR DI BLOG KEDAHTIMES, HARI INI ALOQSTAQBLOG MENYOKONG PENUH HASRAT KEDAHTIMES UNTUK KEMPEN "BERANI BERUBAH" DI KEDAH ! ...

================================================

Dipetik dari blog KedahTimes:

Kedah Times ingin mengajak rakan-rakan blogger, akar umbi dan semua yang menyokong UMNO dan BN; tidak kira dimana agar kita hidupkan semula gerakan BERANI BERUBAH demi untuk merampas kembali Kedah dari Kerajaan PR yang hanya bersahaja memerintah negeri.

Gerakkan semangat berani berubah dimana-mana sahaja. Jika tidak berapa setuju dengan logo Berani Berubah, boleh saja gunakan "Gelombang Merah" Kedah.

Ayuh akar umbi penyokong UMNO, kita gerakkan semangat ini di serata ceruk kampung, bandar dan perumahan. Kita jadikan gelombang berani berubah atau gelombang merah sebagai permulaan keangkitan UMNO di Kedah.

Seterusnya mulakan dengan program-program menyedarkan pengundi-pengundi yang betapa penipu dan menyelewengnya parti 3 serangkai terhadap Islam, Melayu, Raja-raja dan Negara.

Kita sudah kesuntukan masa. Sampaikan kepada semua lapisan rakyat akan kebangkitan ini. Ahli-ahli UMNO, pengundi atas pagar, penyokong PAS/PKR yang sudah bosan dengan parti mereka, ketua-ketua/stimbakan/setiuausan/bendahari/AJK cawangan dan tidak lupa kepada Ketua/Timb/Naib/Setiausaha/Bendahari/JK Bahagian, tidak lupa Wanita, Puteri dan Pemuda. Mulakan dari sekarang

Jika semua melakukannya secara bersepadu, InsyaAllah UMNO akan kembali memerintah negeri bertuah ini.

Mari kita berboa memohon RESTU dari ALLAH SWT agar Gelombang Berani Berubah/Merah ini berjaya membawa UMNO merampas kembali Kedah.

Ayuh Akar Umbi Penyokong UMNO.

Berubah kepada yang lebih baik. Berubah kepada kejayaan yang lebih cemerlang.

BERANI BERUBAH .... GELOMBANG BERANI BERUBAH sudah bermula.


Read more: http://syburi-times.blogspot.com/2010/12/gerakan-segera.html#ixzz18cpgwJPV

1 komen:

Anonymous December 20, 2010 at 4:20 PM  

AYOOOOOHHH.. KITA PERANG DENGAN BALACI-BALACI PARTI PENIPU RAKYAT, PARTI PEROSAK ISLAM, PARTI PENGHANCUR BANGSA.

JADI SATU GELOMBANG MERAH MENGHANCURKAN MEREKA-MEREKA YANG TIDAK BERTANGGUNG JAWAB KAPADA UGAMA, BANGSA DAN NEGARA.

MEREKA MENGAGUNGKAN PERJUANGAN DAP. MEREKA MENGAGUNGKAN PERJUANGAN PERIBADI ANWAR IBRAHIM. MEREKA MEMPERTAHANKAN PERJUANGAN CAUVENIS LIM KIT SIANG DAN ANAKNYA LIM GUAN ENG. LIM GUAN ENG MAKI MELAYU DI PULAU PINANG MEREKA KETAWA DAN BERIAM DIRI. MEREKA SIKING LIM GUAN ENG.

SERUAN KEDAH TIMES MEMINTAK SEMUA RAKAN DAN KAWAN, CUCU TOK WAN, SANGGUL MELAYU, DIOCK OF UMNO, DETGUAQ, MERBOK TIME, PANGLIMA HUSSAIN DAN BANYAK LAGI, KITA BANGKIT DAN GANYANG PUAK-PUAK PR NIIIHHH.....

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP