Thursday, August 14, 2008

PENDIRIAN AKU : PERMATANG PAUH

Aku = AloQStaQ .......
PENDIRIAN AKU UNTUK PILIHANRAYA KECIL PERMATANG PAUH.


Aku bukan penyokong AbDolah dan UMNO versi Abdolah pasca PRU11 (2004) ...

Aku juga BUKAN (dan tidak sama sekali) menyokong Pakatan Reput! atau dulu dikenali Barisan Alternatif ... NO AT ALL!

Aku menyokong Tun Dr.M dan cuba untuk berprinsip tegas seperti Tun Dr.M terhadap ke"mungkar"an yang AbDolah lakukan terhadap parti ...

WALAUPUN BENCIKAN ABDOLAH, jiwa dan kasih sayang aku pada UMNO dan BN (versi 16 Julai 1981 – 31 Oktober 2003) masih kukuh dan tetap ... Maka, aku terpanggil untuk melihat senario politik masakini dari sudut yang berbeza dari ahli UMNO yang sayangkan AbDolah ....

Aku benci AbDolah. (dan ramai kita di sini benci AbDolah).

TETAPI, Pilihanraya Permatang Pauh ini amat penting bagi survival UMNO dan komponen BN serta rakyat keseluruhannya untuk meneruskan kesejahteraan negara Malaysia sejak Merdeka dulu ...

AKU AKAN SOKONG UMNO/BN UNTUK PERMATANG PAUH KALI INI.

Bukan sokong Presidennya.
Bukan sokong Timbalan Presidennya.
Bukan sokong MT-MTnya...

Tetapi, sokong PARTI UMNO/BN SECARA KHUSUS.
UMNO/BN PATUT MENDAPAT SOKONGAN PENUH AHLI DAN RAKYAT DEMI MENGELAKKAN ANWAR MASUK PARLIMEN.

Ada orang kata, kalau sokong parti, sama lah dengan sokong ketuanya. Tapi, apa pun orang buleh kata, tapi yang tahu hanya dalam hati sendiri, kerana niat seseorang itu hanya di hatinya ... Aku menyeru kawan-kawan UMNO / BN yang boikot PRU12 Mac haritu, marilah kita sokong SEKALI INI SAJA untuk UMNO MELAWAN ANWAR ... sebenci-benci kita pada presiden parti, lebih benci kita dari menerima seorang PELIWAT dan AJEN AMERIKA+YAHUDI di dalam Parlimen yang mulia ....

ANWAR ADALAH MUSUH UTAMA SELAIN ABDOLAH ...

MUSNAHKAN KEDUA-DUANYA DEMI MELAYU, ISLAM, TANAHAIR, RAKYAT DAN GENERASI AKAN DATANG! ..........


AloQStaQ
6:21 Ptg - 14 August 2008

NOTA: Sehingga artikel ini ditulis pada jam yang tersebut di atas, Tun Dr.M masih tidak menyatakan pendirian sokongannya terhadap calon mana / parti mana yang beliau sokong untuk Pilihanraya Kecil Permatang Pauh (Ogos 2008) ... Aku hormati Tun Dr.M yang teramat sangat ... tetapi, kali ni kalaupun Tun tidak sokong sapa-sapa / bukan sama dengan pendirian aku, maka aku akan TETAP dengan pendirian ini ... Aku akan sokong UMNO/BN kali ini DEMI MELAWAN ANWAR IBRAHIM .............. -AloQStaQ

3 komen:

Unfiltered-Madness August 14, 2008 at 8:53 PM  

well said...

saya pun sependirian dengan tuan...

tapi saya bukan pengundi permatang pauh... kalau kampung saya memang undi saya bukan untuk anwar walau saya benci pak lah

AloQStaQ August 14, 2008 at 11:36 PM  

Sama-samalah kita bersatu menghalang dari Anwar masuk Parlimen semula ... Saya bukan ahlil nujum untuk meneka masa depan, tapi saya yakin akan berlaku banyak kerosakan apabila Anwar masuk Parlimen sama ada menjadi PM ataupun tidak ...

PERJUANGANNYA -> SAMARATAKAN KAUM DAN AGAMA ???? PERGHHH! INI YANG PALING TAK BOLEH DITERIMA 101% !!

my August 15, 2008 at 3:17 PM  

Sebenarnya yang menjadi ketua didalam PR adalah DAP...semua kehendak mereka PAS dan PKR ikuti..kehendak PAS? dibuang kedalam tong sampah...diingatkan juga..DAP adalah anti-Islam..mereka menggunakan majlis peguam untuk menonjolkan Islam itu tidak baik!..saya ada buat penulisan tentang majlis peguam sebenarnya adalah proksi kepada DAP yang anti islam disni..semua nya termasuk fakta dan bukti...

Sila baca dan fahami..dan beringatlah...

  © Blogger template 'Solitude' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP